esmaspäev, oktoober 09, 2006

Vahelduse mõttes

..on päris tore, kui inimesel on sünnipäev. Mulle selline koolis kohustuslik laulmine-kommipakkumine pole küll kunagi istunud, aga väikesed tähelepanekud on armsad:)
Nii et suur aitäh:D Ja see on ka tore, et inimesed väärtustavad veel raamatuid ja muusikat, mõnedel on isegi sarnane maitse;) Ja kingipakkimise originaalsuse eest võiks auhindu jagada!:)

Päeva kild: Jürgenstein soovis mulle õnne:P

Tänane päev läks isegi suht libedalt. See, milleks õppimata oli, ei osutunud vajalikuks, samas sain lahti kirjandist, millega ma oma eilse päeva sisustasin. Ja torti saime ka reedese päeva kordamineku eest. Hea, et ma ikka lusikat igal pool kaasas kannan;) Varsti pärast sööki räägiti meile toitumishäiretest ja umbes loengu kolmveerandi peal minestas üks tüdruk ära - see oli ikka päris õudne.
Erka avaldas meile tänu reedese kingituse üle. Eriti meeldis talle korrutustabeliga pliiats ja tuli välja, et gloobusega teritaja oli veel tema kollektsioonist puudu. Nii et..pole tänu väärt:D
Filmilindilt vaatasime jupikest reedesest lindistusest. Originaalis oli ikka kõvasti etem aga meeldetuletuseks ajab kuidagimoodi asja ära. Ehk on mõni teine lindistus parem. Ehk on mõnel teisel lindistusel paremini paista ka meie aktiivseid aeroobikuid:P

PS! Tänane ilm pole eriti sobilik plätude, seeliku ja oranžide sukkpükstega käimiseks. Olen homme targem kui täna!
PPS! Mõni mees naerab peaaegu nagu Teletupsude Päike:P

Kommentaare ei ole: