pühapäev, detsember 30, 2007

"Man is not disturbed by Events but by the view he takes them" - Epictetus

Eile käisime Sarah ja Monikaga õhtust Limericki kaemas - üldse mitte pidutsejate seltskond. Kahjuks oli kogemata laupäev ja kõik kohad olid üleslöödud inimesi ja tümpsmuusikat täis, nii et ei vedanud. Dolan's'is istusime ja kuulasime natuke aega traditsioonilist iiri muusikat, aga mingi poolpurjus kuuekümnekanti mees istus meie lauda, sest mujal polnud ruumi, ja hakkas juttu ajama, mis iseenesest ju vägagi vastuvõetav on, aga noh, jutt läks ikka samma rappa, nagu paljudel teistelgi kordadel, nii et meil viskas pikapeale üle ja läksime uusi kohti otsima. Kolm-neli kohta ülerahvastatuks/ebamusikaalseks sahteldanud, maandusime lõpuks Marcella endisesse töökohta, mis oli lausa ebatavaliselt vaikne ja normaalne:) Kuna me ei tahtnud väga hiljapeale jääda,(kes pidi täna kirikusse, kes tööle minema) siis asutasime minekule, kui jutuvadasse pausid tekkima hakkasid. Vahetult enne meie lahkumist istusid kõrvallauda mingid inimesed. Ja kui me püsti tõusime, siis üks küsis, et kas nad olid siis tõesti nii ebameeldivad? :P Upsti.

Täna pidin tööle minema alles kella 1ks, nii et mõtlesin, et jõuan hommikul kõiksugu ettevalmistusi teha ja välja uurida täpselt, kuhu minna ja mida vaadata, aga tühjagi. Paar bussi-ja rongiaega vaatasin ja sain teada, et King John's Castle on täitsa avatud ja Bunratty ikkagi ka. Mitte et ma teaks, mis neis vaadata on, aga... :P Ja Hunt Museum on vist pea ainuke koht, kus turistid tavaliselt käivad..

Igatahes, homme õhtul saabuvad siis kauaoodatud külalised. Loodan, et neil suuri ootusi ei ole, sest mul tõesti ei ole neile just paljut näidata. Aga eks siis joome vahuveini ja jagame kingitusi..neli päeva:P

Kummaline, kui osa Eestit siia tuleb, hakkan ma kohe rohkem põdema ja muretsen, kas kõik läheb ikka nii, nagu hea oleks.. Ja nüüd on mul vel süümekad, et nad toovad mulle Eestist liiga palju asju, nii et oma asjadele ei jäägi kohvris ruumi, ja et ma annan neile siit liiga suuremõõtmelised jõulupakid kaasa, nii et kohver on ülekaalus.. ja.... Kuigi, no problem - kui ei mahu, siis ei mahu.
Ja kui keegi veel on, siis ei saa söögiks ka lihtsalt midagi kokku miksida, mis külmkapis leidub, eriti vanaaastaõhtul. Ja ma ei tea isegi seda, kuidas seda kuradit õigesti kirjutatakse:( Oioioi. Reedel üritasin maja koristada ja oma toas natuke rohkem süsteemi luua (mitte kõiki asju lihtsalt voodi peale kuhjata..) ja rohkem ruumi saada. Sest ma ei tea isegi seda veel, kuhu ma nad panen:P Külalised, ma mõtlen. Ja kogu selle kupatuse, mis nad mulle toovad...Oioioi.

See see on, kui liiga palju vaba aega on.. Tulevad mõtted kimbutama:S Õigemini sellist süllekukkunud vaba aega, mida ei saa tahte kohaselt kasutada, ja siis läheb ta lihtsalt raisku.

Järgmisel nädalal ma eriti tööl ei olegi. Homme mõned tunnid, kui koju ei saadeta, kolmapäeval terve päeva ja nädalavahetusel enam-vähem terved päevad. Aga kui kliente on sama palju kui täna, julgen ma kahtlustada, et meie kohakene on märtsi alguseks pankrotis:P

Lähen söön nüüd oma külmkapi vanadest kookidest tühjaks, et homme uued ära mahutada;) Oi, võtsin täna töölt menüü ka kaasa. Pärast kirjutan üles kõik:P

Kommentaare ei ole: