pühapäev, detsember 09, 2007

My darling Clementine


Oeh. Täna oli väga resultatiivne päev. Mitte et ma enam väga kindel oleks, et selline sõna ikka olemas on...:P

Mitte midagi ei saanud tehtud. Ja majast välja läksin ainult selleks, et süüa osta. Ja seda kohe kolmeks kuuks ette... Tulin tagasi iga 50 sammu järel peatudes ja kotte kohendades. Ma mõtlesin, et Lidl on siinsamas maja juures meil, aga tagasitee tundus kolme kilekoti ja mandariinikastiga igatahes üüratult pikk. Ja kuna ma suutsin kööki ainult 2 kilekotitäit asju laiali laduda, siis kõik köögi- ja puuviljalised vedisin hetkel oma tuppa, nii et kui tuleb porgandiisu, siis on ainult haarata vaja:P Aga esialgu teen klementiinedega alustust:D

Ja illustratiivne pildike ka. Jätsin nimelt oma naeratavad sussid ka peale, et rõõmsam ja värvilisem oleks:)

Nüüd üritan koostada nimekirja asjadest, mida ma Eestist saada tahan... Mitte et mul neid asju kuhugile mahutada oleks enam:P

Kommentaare ei ole: