reede, detsember 07, 2007

asjaajamised

Panin tänaseks äratuskella 8.40 peale. Et kenasti 9ks üleval oleks ja jõuaks igasuguste toimetustega valmis enne, kui 12ks tööle pean minema. Aga niipalju siis sellest. Üles ärkasin 10.45.. Sest nii külm oli ja ma ei tahtnud kuidagi voodist välja tulla ja magasin muudkui 20 minuti kaupa edasi. Aga siis vaatasin, et ikka liiga palju saab see kellakene ja hüppasin külma kätte. Jõudsin vihma trotsides kingapoodi, kus nad tahtsid mulle alguses uued saapad anda, aga kuna sama numbrit polnud, siis jätsid mu saapad sinna kuni manager tuleb ja ütleb, mida teha. Ehk parandavad vähemalt ära. Hea, et ma seekord tšeki alles hoidsin:P

Siis hüppasin Abrasse sisse - küsisin eestlasest manageri käest miskipärast inglise keeles, kas boss on all, ja läksin siis oma asju ära viima ja küsisin P45 ka, mis neil kenasti koos payslipiga ümbrikus ja kõigi teistega ühes pakis seisis:) Siis sain Bredale ja Johnile ka tere viibata, sest nad olid laos. Ma ei tea, miks siin see 'see you later' nagu igasugune 'tadaa' on - mina seda nii kindlalt ei kasutaks, kui me just väga kindlalt kohtuma ei hakka... Aga noh, mis seal ikka. Vähemalt ei läinud tüliga lahku:) Kuigi eks nad ikka pettunud olid, seda oli näha.

Ja siis jõudsin lirtsudes õigeks ajaks tööle ka veel. Kuigi me peaks õigupoolest 10 minti oma vahetuse algust kohal olema..:P Suht lihtne töö on siiani, pole väga jamasid olnud. Köögis võiks kokad end veits käbedamalt liigutada, sest kliendid peavad päris kaua oma sööki ootama. Samas ega see meie toidu sisselöömine võtab ka päris kaua aega, kui keegi samal ajal arvet tahab maksta ja seda kuidagi poolitada või ainult osa sellest kaardiga maksta vms trikke teha. Aga staff on ok, ja üldiselt pole midagi kaelamurdvat, millega ma hakkama ei saaks - ainult seda piima tegemist ma vihkan, sest kunagi ei tea, kas ta seekord otsustab välja tulla või ei.. Ja enamasti ei otsusta:P
Eile käis muide üks tore tädike ütlemas, et meil on ikka nii kena ja ilus pood ja kõik, ainult et ta tahaks esitada kaebuse, et kui ta ühelt naiselt, kes meil töötab, midagi küsis, siis too ei saanud midagi aru, ja lisas, et ta on kohutavalt tüdinud (või kasutas sõna vihkama, ma ei mäletagi) välismaalastest sellel maal. Mille peale me Montsay'ga muigasime:P Tema on hispaaniast, tore:) Carol on ka tore. Kui ma ütlesin, et ma pühapäeval pole tööl, siis ütles, et tunneb must puudust:) Kuigi jah, eks nad loobivad siin suht palju sõnu - kui sa kellelegi vajalikul hetkel vajaliku asja ulatad, pole väga haruldus, et kuuled sõnu 'I love you' või 'You're a legend'... Nii et noh, ega ma väga tõsiselt ei võta:)

Täna sain pangast kirja. Online panga parool tuli. Aga et seda aktiveerida, tuleb veel korra helistada sinna...Hull totrus ikka, nii palju jamamist, kui saaks ainult ühe linnukesega ankeedis hakkama!! Ja nad arvavad, et on kõva internetirahvas!:P

Oh, ja raamatukogus käisin ka ära:) Täna oli tähtaeg Iirimaa raamatul, ei tahtnud üle lasta ja pikendasin. Eile hakkasin vaatama, mis seal raamatus siis ka on:P Täna võtsin veel 7 raamatut... Hmm..ma saan nad kõik 2 nädalaga kindlasti läbi:P Päris paksud on, ingliskeelsed ja mitte just lasteraamatud või paljude piltidega.. Paar psühholoogiaalast, paar Iirimaa või Limericki ajaloost, paar iiri autori oma. Päris põnev:)

Pildid panin ka arvutisse täna. Ei ole eriti head välja tulnud just. Aga midagi ikka. Kui millalgi veel natuke kaustade sotrimisega tegeleda saan, siis riputan üles mõne ehk.

Praegu kuulan muusikat ja loodan, et nett selle tormiga jälle ära ei kaoks ja mu kirjutis alles püsiks. Jalas on uued kollased naerunäoga sussid, mille täna Penney'st ostsin. Väga kasulik pood ikka, isegi mitte võileiva vaid muffinihinnaga:) Sobib ideaalselt minu motoga - 'Kannan pigem odavaid asju, mis näevad kallimad välja, kui nad on, kui kalleid asju, mis näevad (tihti maitsetud ja) odavadvälja'. Seal oli üks heast materjalist sall ka, aga praegu ainult valget värvi, nii et ootan, kuni musti ka juurde tuleb. Jalasoojendajad ja 25 sendise suveseeliku ostsin ka:) Juhuks, kui ma kuhugi soojale maale peaks sattuma:P

Nett on ikka täitsa lennus täna. Ja tuul vuhiseb ka nii vastu akent, et kohe on kuulda:S Kuigi mul on hoopis Jack Johnson kõrvas..

Today's fortune: Your principles mean more to you than any money or success
Mulle hakkab ka nii tunduma. Sest mulle tuleb pidevalt meelde tuletada, et ma oma töötunnid ja saadud palga ikka üle kontrolliks jms asju. Ja kui mult küsitakse, miks ma siia üldse tulin, siis tavaliselt lõpetan ma põhjuste loetelu enne ära, kui raha meelde tuleb.. Kuigi eks see ikka oli ka üks põhjus. Kui minult iga asja eest, mida ma teha tahan, raha ei tahetaks, ei oleks mulle seda tõesti vaja. Aga ma tahan ringi kolada ja süüa ja magada ja mitte külmetada, nii et... Aga sellegipoolest on too lause päris pihtas, sest põhimõtted on mulle tähtsamad küll kui edu või raha, sest ma ei saa teha midagi, mis tundub tõeliselt ajuvaba, isegi kui mulle selle eest makstaks..

Kommentaare ei ole: