neljapäev, detsember 06, 2007

hüvastijätt töökohaga nr.3

Arvutiga on ikka lõputu trall. Täna läks mingil hetkel lihtsalt nett ära. Niisama, mittemillestki. Ma mõtlesin, et tõmbasin niheledes mingi juhtme paigast või midagi, aga ei tõmmanud. Seekord. Eile kui endine manager helistas ja telefoni aku tühjaks sai, siis tõmbasin küll lambijuhtme asemel modemi välja... Ja küll siis oli tore:S Nii et ma andsin lõpuks alla. Ja läksin hoopis eksmanageriga baari vett jooma. Sai üle pika aja eesti keeles rääkida:) Ja üllataval kombel oli meil päris palju jututeemasid, poleks nagu arvannudki.. Aga eks see ole ikka, et välismaal olled see omariiklus rohkem oluliseks muutub. Ma muideks panin oma kaasavõetud eesti lipukese uues toas peegli vahele:P

Abras käisin eile ära - Peter oskas minu specialit teha küll:) Ta on ka ainuke, kellele ma seda õpetasin, nii et kui järgmine kord seda saada tahan, pean rihtima, et tema tööl oleks... Homme lähen oma uniformi ära viima, see on siiamaani märg veel, kuigi sai kuivatist läbi lastud ja puha. Aga meil on maja nii külm, et siin ei kivagi midagi ära. Ma loodan väga, et õlimehed tulevad ikkagi homme, mitte ülehomme, sest ma lihtsalt ei suuda hommikuti end teki alt välja ajada, kui nii külm on! Kingaparandusse lähen ka homme. Ja pikendusjuhet ostma. Ja Adeccost peaks ühe palgatšeki ka ära tooma. Ja plaastreid peaks ostma - lõikasin endale päris kena vao paremasse pöidlasse, kui liiga hooletult nuga poleerisin.. Raamatukogu tähtaeg on ka! Oijah, ei tea, kas ma ikka jõuan õigeks ajaks tööle niiviisi..:P Ehk siis 12ks.
Nüüd tahaks tuttu minna, siuke unekas on, et... Aga tegelt peaks duši all ära käima. Aga nii kuradi külm on...Njah.

Tadaa,
Sue Ellen

Kommentaare ei ole: