teisipäev, detsember 18, 2007

ihihiii-ahhahaaa

Tööl on tõeline jõulunädal. Isegi esmaspäev on nagu laupäev! Ja kuna üks põhitöötajatest on nüüd rivist väljas ka, siis on veel eriti tunda, et väga busy on.. Enamustel päevadel olen tööl avamisest sulgemiseni heal juhul pooletunnise pausiga (ja sedagi napilt enne sulgemist:P), aga noh, pole veel suuremaid krahhe olnud.. Täna õppisin lõpuks kaardimakse ka ära:) Ilgelt totter on muidu iga kord kedagi targemat kohale kutsuda, lihtsalt sellepärast, et kellelgi pole aega olnud mulle näidata, kuidas see käib. Põhimõtteliselt kolm liigutust ainult, ei midagi keerulist.

Täna lähen 8ks kinno. Loodetavasti on ikka see film, mis kirjas on... Või siis see, mis eelmisel korral ära jäi. Sest ma tõesti ei tahaks enam ühtegi halba filmi näha! Muidu ma enam kunagi siin kinno ei lähe!:P

Sain täna jälle töölt kastide viisi (noh, take-away konteinerite viisi:P) sushit kaasa. Kuna ma olen seda juba praktiliselt kõigile oma tuttavatele jaganud, ära ei raatsi visata, ja noh, igal õhtul ei taha ka sushit süüa, siis mõtlesin täna eestlasest eksmanagerile viia. Jälle vedas - ta juhtus parasjagu tööl olema:) Õigemini pidi paari minuti pärast tulema, nii et ma ootasin ja rääkisin niikaua teistega. Loovutasin ühe neljandiku Mariko "varajasest jõulukingist" Susanile ja teise neljandiku Sebastianile, kui nad kurva näo tegid, et ma neile jõulukingitusi ei toonud. Kui nad nägid, mis seal sees on, läksid aga näod eriti imelikuks:P Mariko nägu ma ei näinud, ta läks teise ruumi karpi avama, aga noh, tagasi tuli muiates ja küsis, et kas need süüa ka kõlbavad. Vähemalt midagi põnevamat kebabi ja friikate kõrvale tänaöise söögipausi ajal tal...;)
Aga teel Abrakani tuli üks kerjus, kes mind iga päev peatab, et raha küsida, jälle ligi. Ma küsisin, kas ta süüa ei tahaks raha asemel, ta ütles rõõmsalt, et tahab (aga et ta liha ei söö, mis aga minul midagi ei muutnud), nii et ma andsin kaks taldrikutäit sushit ja kaks muffinit talle.

Nii et jah, nalja meil siin saab:D
Aa, üks nali veel.. Eile öösel kuulasin enne magamaminekut arvutist muusikat ja jäin tukkuma.. Kui üles ärkasin oli kell 1.58 ja muusika ikka mängis mul kõrvas... Ma mõtlesin, et olen nüüd kolm tundi tööle hiljaks jäänud ja ei kuulnud äratuskella, sest klapid olid peas. Nii et toppisin end kähku riidesse ja hakkasin välja tormama...aga viimasel hetkel tabasin aknast välja piiluda. Ja oli pime:P Nii et tegelikult olin ma ainult tunnikese tukkunud ja oli ikka veel öö! Ja ei maganud tööle kolme tundi sisse. Aga ehmatus oli päris hea... :S

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Rrr .. kuidas ma vihkan seda, et ma ise ei suuda veel nii head sushit teha. Ja restoranis on hind veidi krõbe.

Ma vaatasin filmi inimestest, kes tahavadki kodutud olla, sest istumise eest on mugav raha saada. Üks sai päevas minimaalselt 50 naela.

Suule ütles ...

Tule siia, ma võin sulle igal õhtul sushit anda! Ja kokaga ka tuttavaks teha! Ta muide otsib endale girlfriendi, kui sind peaks huvitama:P

Ja see kodutu..käivad jutud, et ta on narkodiiler ka.. Aga kerjamisega teenivat ta päevas u 60 eurot.

Anonüümne ütles ...

Mu Manchesteri toanaaber on kokk. Ta kasutab huulepalsamit, tavalist palsamit ja niisutavaid kreeme. Ta on mees. Ta pole gei. Kokkadega on see jama, et ma ei julgeks siis enam kunagi süüa teha :p

Sushi igal õhtul .. well noh jah, kui ma viisat ei saa, siis on mul vaba maa. Kui saan, siis ka :D