pühapäev, detsember 16, 2007

oranž

Oeh. Täna olen tatine laiskvorst. Sain täna tööl oma pausi terve tunniajase tükina võtta, nii et tormasin siis jõulukinke otsima, sest tavaliselt olen ma nende poodide lahtiolekuajal tööl või ei viitsi lihtsalt. Ega ma paljudesse kohtadesse just ei jõudnud, aga vähemalt siblingutele on midagigi olemas nüüd:) Venna saabühe oranži pakendiga maja endale;)

Täna oli just päeval(tavaliselt on hommikul ja õhtul, aga täna olid need normaalsed) nii kuradi tuuline, et puhus mu kõrvad ja nina ära. Nii et kui väljast tagasi tööle tulin, siis pistsin kausitäie seenesuppi nahka:) Ei, see pole esimene kord, kui ma seenesuppi söön! Teine:p Ma üldse vaatan, et mu söömisharjumused on suht vabameelseks loksunud.. Ja lapsest, kes eriti juur-ja köögivilju ei armastanud, on saanud keegi, kes eile jälle suure taldrikutäie riivitud porgandi, paprika, kurgi, lettuce'i (ma pole ikka välja mõelnud, mis ta ilusasti eesti keeles olla võiks:P) ja riisi-hakklihaga nahka pistis. Maitseks majonees ka juurde:) Njah, üldkokkuvõttes toitumisharjumustest võibki öelda, et kodus elades ei söönud ma igal hommikul putru, ei söönud kunagi majoneesi, ei söönud praktiliselt üldse kapsast ega rohelist salatit, ei armastanud paprikat ja eelistasin riisile kartulit/makarone, ja mis kõige peamisem - ei joonud kunagi teed piimaga! ;)

Njah, ja nüüd ma unustasingi ära, mis see oli, mida ma tegelikult siia kirjutada tahtsin... Igatahes on mul kahju, et ma täna nii laisk ja mugav olin, et pärast tööd tantsufestivalile mineku asemel koju kobisin, aga ma tõesti ei viitsinud suure laguneva koti (ma ju võtsin isegi vahetusriided kaasa, et töölt otse minna, ja siis veel pausi ajal ostetud asjad ja töölt kaasa saadud koogikesed..) ja vilistavate kõrvadega rahva sekka minna. Nüüd istun oma toas teki sees, peapael peas ja kõrvaklapid ka. Vaatan "2 takti ette" tänavusi lauljaid. Täpsemini bändivooru videosid, mis netis üleval on, ja ei mõista, miks nad alati ainukesed mulle meeldivad inimesed enne välja viskavad kui igasugused jobud! Andre Heina esitus oli ainuke, mida ma vaevusin kuulama kauem kui 20 sekundit, ausalt öeldes isegi kaks korda terve lugu lõpuni. Ma tean jah, et asi on lihtsalt selles, et mulle meeldib lihtsalt sellist sorti muusika (muide, väga iiripärane, kas pole?;)), mida tema esitas, ja habetunud noormehed kitarriga, aga noh... Eks rahvale meeldivad ikka juba varasematel aastatel ja teistest muusikasaadetest tuttavaid nägusid näha, mis sest, et stiili ja esituse omapära pole ollagi.
http://www.elu24.ee/?r=0&id=7446


Ahjaa, kuna täna läksin alles 11ks tööle, siis sain enne veel kiiruga Penney's käia. Tahtsin neidsamu musti paadikingi osta, mis ma eelmisel korral 6 euro eest haarasin. Aga alles olid ainult liiga väikesed numbrid:( Ja kuna mu praegustel kingadel on otseses mõttes augud sees mõlema kinga ninas, siis pidin midagi asemele ostma, aga päeva jooksul tuli välja, et need, mis ma ostsin, on jalas ülimalt kõvad ja valusad, nii et mudin siiani varbavalu minema, aga see ei taha minna.
Koos kingadega tegin veel 3 ülisuurt ostu, mida ma loomulikult ajanappusel selga ei hakanud proovima. Aga kuna nad kokku cappuccino-väärilised olid, siis pole see just kuigi suur patt. Tegin pilti ka:) Esimene seelik on varem ostetud, maksis 1/6 cappuccinot. See oranž pluus, mis pildil punasem paistab, oli ka sama. Kusjuures, tundub, et ma valmistun juba suveks, sest need riided on kõik õhukesed ja lühikesed ja nii mõnigi on oranž... Järgmine oranžikas oli 2* eelmist ehk 1/3 cappuccinot. Siis punase-valgega smuti 1/3 cappuccinot. Ja lõpuks väike lilla seelik, sama nagu kaks viimast. Kõik kolm viimast olid lasteosakonnas, mis kohe kingade kõrval ja teel kassani ette jääb.

PS! Ma sain eelmise nädala eest tipi kätte - ühe suureformaadilise oranži paberi...
PPS! Ma loodan, et see sõna, mida ma nii mitu korda kasutasin ja pealkirjakski raatsisin panna, kirjutatakse ikka nii:P
PPPS! Ma märkasin alles praegu pilti vaadates, et mul on toas veel kaks pistikupesa, nii et poleks pikendusjuhet vaja olnudki..:P

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Su cappuccino süsteem on lahe :D