reede, detsember 14, 2007

imelikud

Mis värk see on, et minu kaal inimestele ette jääb? Täna töö juures, kui enam kliente praktiliselt polnud, kuigi sulgemiseni oli 2,5h aega, siis istusime niisama Ashlyni, Jasoni ja ühe kokaga laua taga ja sõime neid asju, mis nagunii tuleks õhtu lõppedes ära visata (sushit, mina sõin ära pooled kõigist imeheadest panna cottadest, mida keegi maitsta pole julgenud ja mille nimegi keegi meeles ei suuda pidada (nähtavasti seetõttu, et pole seda varem kuulnud.. ja välja tulebki panna fetta või terracotta:P) Lõõpisime niisama ja arutasime, kas on mõtet ikka bistroo-osa 8ni lahti hoida, kui viiest alates ühtegi klienti pole jms. Siis tuli jutuks söömine (nagu ikka, kuna me töötame ju ikkagi söögikohas ja puhkehetkedel räägitakse ju alati tööst..) keegi mainis, et ma olen väga slim, ja siis oli mingi üldine arutelu teemal kui palju ma võiks kaaluda.. Come on!! Juba kolmas seltskond, kus see ette jääb:S

Ja teine asi on see, et ma koguaeg naeran.. Miks see häirib inimesi, et ma pidevalt masendunud või kurja näoga pole?! Mu meelest on igatahes etem näha heas tujus ja naeratavaid inimesi. Eriti klientidele;) Aga jah, kolleegid küsivad, mis mul viga on...:P Kummaline maailm.

Kommentaare ei ole: