reede, detsember 28, 2007

Jälle pole aega kirjutada...Aga tagasi olen ja elus olen ja puha:) Päris huvitav trip oli. Nüüd lähme pilte vaatama ja kokkuvõtet tegema. Loodan, et suudan homme kella 10ks kohvitreeningule ka kobida. Nii palju siis kasu sellest vabast päevast, isegi magada ei lasta. Ja tänane kaos oli ikka täiesti võimatu. Järgmisel nädalal ma kuigi palju vist tööle ei satu. Käivad jutud, et ma saan nii kolmapäeva, neljapäeva kui ka reede vabaks:) Siis tuleb esmaspäeval kõik sushi ja koogid kaasa krabada;) Eks ma kunagi kirjutan jälle pikad jutud ka üles, kui juba meelest läinud pole selle aja peale.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kus sa käisid üldse?

Suule ütles ...

Ookeani ääres ja mägedes ja peaaegu et kuu peal!:) Kunagi panen pilte ka üles. Väga ebatavaline viis jõulude veetmiseks oli.

Ma pean vist maha võtma selle võimaluse, et anonüümselt kommenteerida saab..:P

Anonüümne ütles ...

Oh ei! Ma tahan, et mul oleks valikut.