reede, jaanuar 04, 2008

Today's fortune: The philosophy of one century is the common sense of the next

Aga kust ma tean siis, kas ma elan eelmise sajandi filosoofia järgi või on minu tegudel võimalus saada tulevaste generatsioonide poolt mõistetud, kuna neile on see tavaline..?

Täna on mul juhe koos. Ja ma olen kuradima väsinud. Pole vist kerge kahte elu korraga elada...:P Ja siis koos üleeelmise elu rahvaga praeguse elu algusaja kohti/inimesi üle vaatamas käia. Ja siis mõelda, et ma pean homme 8.30 tööl ja traksis olema.. :S
Aga täna oli väga tore päev:D Hea tunne tekib, kui inimesed, kellel pole tegelt mingit põhjust mind mäletada, võtavad mind väga soojalt ja semulikult vastu:)
Ja eilne Galways käimine üliilusa ilma ja päikesega...!:) Tegelt oli ikka hea meel küll paar päeva tuttavama rahva seltsis veeta, mitte et minust mingit asjalikku reisijuhti või teadjat oleks olnud, aga... Loodetavasti oli neil niigi natuke huvitav.

Who's next? (Ei ole need Who-Hu naljad;P)

10 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma pean oma alternatiivplaane kasutama, kuna .. well uh, kuramuse bürokraatia eks. Vähemalt oli neil veidikene huvitavam päev, sest mu vastused ajasid neid naerma. Ja see ei tähenda, et ma kuue kuu pärast uuesti ei prooviks :D

Seega. Räägi mulle kunasest sul on võimalik külalisi vastu võtta. Räägi lähemalt päevadest ja kellaaegadest.

Suule ütles ...

Järgmisi külalisi võin vastu võtta kas või homme! Aga paluks saabuda enne 2 või pärast 6 :D

Anonüümne ütles ...

Olgem realistlikud. Räägi oma tööaegadest täpsemalt.

Anonüümne ütles ...

Kule, Manchester on UK stab-city :P Been there, done that.
Nottingham (oh iroonia) on kurikuulus tulistamiste pärast. Tänapäeva Robin Hoodid. Or hoodied.
Teisel päeval õpetati mulle Manchesteris ellujäämist - näts suhu, kapuuts pähe ja "don't mess with me" kõnnak.. Ilmselt neil hakkaks minust lihtsalt hale.

Praegu on siinmaal miinuskraadid. Ma olin unustanud, mis tunne on, kui hingata ei saa, sest tuul puhub nii intensiivselt. Ja sellise ilmaga ma välja ei kipu. Kaaluks veebruari?

Suule ütles ...

See "Been there, done that" kõlab nagu sa oleksid stabida saanud või ise kedagi stabinud:P
Ma pole Limerickis näinud, et mõne toidukoha uksele oleks riputatud silt, et kapuutsiga inimestele keelatud, aga Londonis nägin neid küll..

Kui tööaegadest täpsemalt rääkida, siis tean ma neid üldiselt u nädala kaupa ette. St et täna tean kuni pühapäevani ja loodetavasti enne pühapäeva saan järgmise nädala teada. Aga üldiselt on praegu palju vaba aega (mida ma kahjuks liiga tihti arvuti taga raiskan, sest mingi pingelangus või lihtsalt laiskus on peal), nii et nädalas on kaks vaba päeva , paar poolikut päeva ja paar tervet tööpäeva. Mis tähendab, et külalistele on aega küll. Ja kui ma ette tean, millal keegi tuleb, saan vabu päevi selle arvestusega küsida!

Anonüümne ütles ...

Ma stääbisin täie jõuga õhtusöögi ajal peekoniviile. Ja mu näppu pussitati tomativiilude lõikumise ajal. Seega - been there, done that kehtib.

Sul on liiga mugav töökoht :p

Anonüümne ütles ...

Portugali keele baasil on päris huvitav hispaania keelt õppida. Leib (sai) on portugali keeles panis, hispaania keeles pan. Kui mu oletused paika peavad, oskan ma varsti natukene portugali keele põhitõdesid ka. Kaks kärbest ühe hoobiga.

Suule ütles ...

Mul on mugav töökoht jah:) Tule siia, siis näed, mis poshis kohas ma töötan;) Ma ütlen, mul on kolmapäev vaba päev, siis saaks linnas ka kolada ja...:D

Lause "Portugali keele baasil on päris huvitav hispaania keelt õppida." viitaks nagu sellele, et sa oskad portugali keelt ja hispaania keelega alles alustad. Aga kus sa seda portugali keelt õppisid? Ma oskan portugali keeles öelda, et ma ei joo vett;P
Ja tead, mulle väga meeldis, et sa leivale sulgudes sai taha lisasid! Mul oli eile just selle Mancesteri tüübiga arutelu saia-leiva üle(mis oli sellel teemal siinoleku aja jooksul vist neljas kokku!) ja ta kuidagi ei mõistnud, miks ma nonde valgete breadrollide kohta leib ei taha äelda...

Anonüümne ütles ...

Miks sa mind ei hoiatanud, et sinu juurde jõudmine on paras peavalu?! Mitu aastat peab lennujaamas passima, sest need lennuajad on absurdsed.

Mul on portugali keel pidevalt silme ees, seetõttu teen järeldusi. Ise ma ei oska peaaegu sõnagi.

Muide, kujutad sa ette, et peenleiva hind on poes juba 21 krooni. Täitsa tavaline taluvõi maksis ka 20 krooni. Absurdne minu arust, kuigi ma leiba peaaegu üldse ei söö, võid ka mitte, aga toidu sisse on vaja.

Anonüümne ütles ...

Absurdne on nii hea sõna, et ma kasutan seda liiga palju, me scusi.