esmaspäev, detsember 10, 2007

lubatud ärasaatmiste pildid


Carlose ärasaatmispidu, mis sattus minu esimese väga äpardunud tööpäeva õhtul olema, ja kuhu mind täiesti juhuslikult kisti, millele ma muide väga tänulik olen:)

1.pilt: vasakult alt Carlos, Paco, James, Lucy, mina.
Muide, mulle hakkas huvi pakkuma, et kas Carlose fotokas diskrimineerib naisi või lihtsalt punasesse riietunud inimesi.. Aga arvatavasti on asi lihtsalt selles, et me oleme loomu poolest mittefotogeenilised.. :(


2. pilt on siiani klõpsitutest mu lemmik:)
Parajalt hetkeolukorra emotsiooni edasi andvad näod ja taust koos butafooriaga viitavad kunstipärastele kiiksudele, mis mulle alati meelepärased on:D Pullitegijad hispaanlased... :P Pacole tuleks üks korralik lumesõda teha! ;)

3. pilt on Marcella ärasaatmisõhtult.
Mina klõpsisin ainult paar pilti ja ükski ei tulnud väga hea välja, aga meenutamaks õhtut ja inimeste nägusid on üks siin:) Vasakult: Adeline (ei ole tegelikult selline tõsine/kuri nagu klõpsuhetkel juhtus paistma), Monika (pistis parasjagu kommi suhu, kui ma kõigil naeratada käskisin:P), Marcella (kellel on siiani, st pildistamishetkeni, liigutatusest pisar silmis) ja (alati fotogeeniline) Laurane.


4. on Camali minekuõhtult.
Ta (vasakul) muutus väga murelikuks, kui kuulis, et Ryanairiga on see 15 kg pagasilimiit ikkagi kõigi kolme koti pealt kokku, mitte igaüks 15... Paremal väsinud Benny. Kuna ülejäänud on kõik poseeritud pildid, siis ma siia enam sellist grupipilti ei lisa. Inimesed on ära näidatud ju;) Ei pea kõik alati õlakuti koos oma hambarida demonstreerima:P


That's all for now! Kuusepuupildid pean uued tegema..

Kurat, ma vihkan, et need pildid ei jää lõpuks 'published' kujul tekstiga võrreldes samasse paigutusse nagu siis, kui ma seda kirjutan või preview'd vaatan. Ja üldse ei jää nii nagu ma tahaks... :(

Today's fortune: Your winsome smile will be your sure protection
Hahahaaaa:P Kes küll neid Orkuti ennustusterasid välja mõtleb?!

Kommentaare ei ole: