kolmapäev, detsember 12, 2007

kino

Nonii. Käisingi kinos ära. Ma ei tea, mis värk see on, aga iga kord, kui ma Limerickis kinos käin, näidatakse halbu filme. "Tin Can Man" oli tõesti jube, tekitas mõtte, et miks peaks üks inimene üldse tahtma sellist filmi teha. Kusjuures, pärast lugesin sellest brošüürist, et ta on igasugustelt festivalidelt auhindu võitnud...:S Teine film oli hoopis A.Kaurismäki 'Lights in the dusk' , mitte see "Keane" nagu lubatud. Unustasingi küsida, millal siis toda näidatakse.. Aga see soome film oli siuke totrakene, nõukogudenostalgiat täis topitud nagu "Sügisballi", suures osas mõttetult, ja ei täitnud oma ülesannet vähemalt minu jaoks. Aga "Sügisball" oli vähemalt stiilne, see ei olnud. Ja mingit filosoofilist iva ma ka just ei leidnud.. Nii et olin parasjagu naeruväärsusepahvakuses, kui film lõppes, ja ei viitsinud veel koju minna. Niisama ninapidi netis saab ju igas riigis olla, pole mingit vahet:P Nii et tegin väikese tiiru tänaval. Tsekkasin üle kohad, kuhu ma veel kunagi lähen - The Whitehouse, kus on igal teisipäeval singer-songwriteri või vähemalt vaba mikri õhtu, mida oleks päris pull kuulata, ma arvan; The Bank - Laurane töötab nüüd seal, nii et tuleks ükspäev niisama normaalselt riides olles vaatama minna, äkki ei tule mingid rassistid häirima.. Mickey Martin's, Dolan's - täna võetud brošüürides oli kirjas igasugu üritusi ja kontserte-värke. Ükskord tahan lihtsalt üle vaadata, mis see Icon on. Ja üldse. Aga nats totter on üksi käia neis kohtades...Täna lõpetasin Abrakebabras teed juues:P Ma ei teagi, miks ma sinna läksin üldse, kui wc välja arvata..Aga kogemata juhtus selline seltskond koos olema, kellega ma hästi klapin - Mariko, Peter, Sebastian, Marketa, Petra. Nii et ajasin lihtsalt juttu ja uurisin oma kaasa saadud pabereid:) Kusjuures selles tantsuasjas, mis neljapäeval-pühapäeval on, teevad Lucy ja James ka kaasa:D Nad olid tolle kava esikaanel;) Nii uhke vaadata, et oh, ma olen nendega juttu ajanud:D

Aa, täna käis Paco korra mu töökohast läbi, just natuke enne sulgemist, nii et sain temaga paar sõna rääkida ka. Meeldiv üllatus, nii et pärast oli nägu naeru täis, kui laudu puhastasin:) Ta oli karvajope ja salli sisse mässitud ja ütles, et nii külm on väljas - soojamaarahva asi:P Ta sõidab ju neljapäeval jõuluphkusele koju Hispaaniasse! Ja Laurane läheb ka samal päeval vist.. Jeerum, jõulud tulevad tõesti!!! Seda juba kirjutasin, et eile kui ma lihtsalt kondama läksin, siis põrkasin Laurane'iga kokku tänaval(tal oli hästi armas soeng:), läks enne kojuminekut veel süüa ostma) ja pärast majaomanik Johniga ka veel? Igatahes jah, väike linn ikka - lähed viieks minutiks uksest välja ja juba näed tuttavaid, kusjuures mina ju ei tunne siin linnas ikka veel peaaegu kedagi! Temal uurisin jõuluaja kohta -et kas kirikud on lahti ja kas paganaid ka sisse lastakse jm.

Homme saan ka sama hilja ärgata kui täna:) Tõsteti tunni võrra hilisemaks mu algusaega. Eks selle võrra tuleb vähem töötunde ka ja see tähendab, et palka ka, aga sitta kah. Täna sain eelmise nädala eest tipi - 21 eurot:) Pole võrreldes restoranidega muidugi midagi, aga tegelt ikka päris suur raha ju.. eriti arvestades, et meil on nagu enamjaolt ainult kohvipoekene ja tip koguneb ühte tassi... Nad arvestavad tipi töötundide pealt, muide. Aga jah, töökoht on normaalne:) Nüüd on aeg vaba aega planeerima hakata;)

Kommentaare ei ole: