teisipäev, aprill 15, 2008

vot

Waterford - v
Tramore - v
Ja ilm oli esimest korda lausa super!:D

Waterford oli tõeliselt ilus! Kui edetabelit koostada, siis asetaksin ta kohe Galway järele. Otsest põhjust (või üht kindlat), miks ta mulle meeldis, nagu polegi. Aga seal oli õhku(majad ei olnud igal pool otse keset tänavat, vaid oli ka kõnnitee:P) ja rohelust(näiteks People's Park oli võrratu!!), omapära(erinevad kunstipärased kujud jm lahendused, ebasümmeetria, erksiniste sukkpükstega tüdruk suure pappkastiga:P), ajalugu (vanim järjepideva asustusega linn Iirimaal, Reginaldi torn tundus ka huvitav), kultuuri (teater, kino, kunstimaja), nii vaikust kui suminat. Mõnus pagaripood, kus ostsin Waterfordile iseloomuliku saialise - blaa; hubane kohvikukene, kus ma oma elu parimat porgandikooki sõin.. Ja Eestit oli ka! ;)

Ainult väike valearvestus Tramore'is käimisega ajas mu vihale. Jäin varasemast bussist maha, mis tähendas, et pean kolm tundi järgmist ootama, mis tähendas, et plaanitud täpsed reisiarutelud ja Big Soy kontserdikülastus Limerickis jäi ära. Mis tähendas, et tuju langes natuke ja väsimus tegi mu veits torisevaks (kui buss 8 minutit hiljaks jäi, liitusin teiste torisemisega, et nii ikka ei saa, ja kui oodates minuga samale pingile mingi bhiku istus, siis ma palusin kuradit, et ta ometi kuidagi absurdselt mu vihasest näost välja ei loeks, et ma temaga juttu tahan ajada! :P). Bussis sõites ei saanud ma kuidagi paigal püsitud, igas asendis istudes oli seljal ja turjal väga paha ja jalad-käed tahtsid ära surra. Õnneks jäin viimasel pooltunnil lõpuks tukkuma ja kui buss Limerickis vastu äärekivi matsatas, tegin plaksti silmad lahti.
Mõtlesin, et lähen sellist teed mööda koju, et saan vilksamisi näha-kuulda, kuidas see bänd oma lõpuminutitel ka on. Tänavanurgale, kust midagi paistab, jõudes oli ukseesine tühi ja tundus, et uksed on kinni, nii et hakkasin koju suunduma, aga korraga astus Bernard trepile:) Kuigi ta mind nii kaugelt ära ei saanud tunda ega midagi, mõtlesin, et lähen ja küsin ikka, et kuidas siis õhtu oli. Ja tuli välja, et bänd ei esinenudki!:D Kuna nad olid Texasest ja midagi ootamatut juhtus, pidid nad oma tuuri lühendama ja kontsert jäi ära. Mul läks kohe tuju paremaks! Aga väljas oli juba jahe juttu ajada, nii et nad kutsusid mu sisse ja tegid teed:) Peale minu oli pubis parasjagu veel 4 inimest (lisaks W'le ja B'le):P Telekast jooksis poliitikasaade, muusikat ei mänginud - njaa, esmaspäevaõhtu. Mul tekkis ometi võimalus mõnelt iirlaselt pärida, et mis värk see on, et nemad ainukesena Lissaboni lepingu asja rahvahääletusega valida saavad/peavad ja et kuidas nad siis ka meelestatud on (kõigi nende vastuoluliste propagandaürituste tulemusel). Noh, ega nad väga huvitatud sellest just ei tundunud, aga vähemalt oli neil olnud plaanis ikkagi valima minna. Poliitika, ühiskonnaõpetuse teemad, geograafia. Kuuldavasti olevat Tramore iirlastele mingi Kauksi rand, nii et mu pahameel seal käimise mitte väga suure mõtte pärast vähenes veel veidi. Sain veel arvamusi, kuhu tasuks minna ja kuhu mitte, enamus läksid kokku mu enda omadega, nii et seda parem:) Pakuti isegi küüti, kui ma kuhugi lähemale ja üheks päevaks (E, T või äärmisel juhul K :P) minna tahan. Ja Sesame Street'i CD on ka tulekul. Lahe:)

Nii et kokkuvõttes läksin tuttu küll suure väsimusega, aga suht rahulolevana.

Kommentaare ei ole: