reede, aprill 11, 2008

tik-tak

Athlone - v
Nenagh - v

:P
Kenad väikesed linnakesed, kus täitsa elatakse! Lisaks kirikutele ja pubidele on olemas ka koolid, postkontorid, politseijaoskonnad, kohtumajad, poed, kohvikud, pangad. Ja loomulikult kihlveokontorid;)

Mul on plaanis kunagi arvutiga Iirimaa kaart ära "linkida". Linnad, kus ma käinud olen ja pilte klõpsinud, tulevad paksus kirjas ja peale vajutades avaneb fotoalbum. Aga hetkel on see ainult ideetasandil. Ja minu arvutialaste oskustega jääb see kardetavasti veel kauaks nii.. Pealegi - ma pole ju veel midagi näinudki!

Ja transpordist/teedest : ...jeerum, ma ei oskagi kirjeldada kohe, seda peab lihtsalt nägema. Õigemini tagumikuga tunnetama. (Kuigi ega ma ei tea, kas Eestis just sama seis pole, seal ma liigun peamiselt vaid Tartu-Tallinn, Tartu-Valga ja Tartu-Viljandi lõikudel.) Ja kui mingi rekka vastu tuleb, pole nõrganärvilistel soovitatav aknast välja vaadata, sest enamus teid on siin justkui ühesuunalised ja ääres kohe kivimüür, nii et pole teepervele ka võimalik tõmmata.
Kas ongi normaalne, et buss sõidab (mitte ühel korral ja äpardusena, vaid nii peabki olema) 110 km pikkust maad 2 tundi? Ja kas on normaalne, et mõni buss jääb 29 minutit hiljaks? Kuigi nagu eelnevast teekirjeldusest järeldada võib - on jah normaalne! Nii et kokkuvõttes ei olegi võib-olla lennuki alternatiiv nii ebareaalne.

Söömisest ka. Kuigi ma olen üldiselt rohkem taimsele toidule ja kanale üle läinud, tuleb see vist rohkem laiskusest ja mugavusest. Täna aga ületas mu lihaisu laiskuse ja läksin ostsin poest käntsaka Irish beef'i ja praadisin ära. Kuradi hea oli:P
Ja kui juba toidu juure olla, siis bussijaamast tulles nägin tee peal Keith'i. Õigemini tema nägi mind, mina maadlesin tuules-vihmas oma kapuutsiga ja üritasin valest kohast teed ületada.. Ta tuli kohe kallistas ja tundus hoopis-hoopis positiivsem ja eluga rahul:) Kui jutuga meie ühise endise töökoha juurde jõudsime, mainis ta kuidagi, et L. on üks ikka tõeline bitch (ta seda muidu niisama igaühe kohta ei loobi, nagu ingliskeelsetest inimestest oletada võiks). Mul tuli esimese asjana suust välja "Ma juba ammu ootasin, et keegi selle nii otse välja ütleks!:) ". Sest tegelikult ma tean, et väga paljud mõtlevad täpselt sedasama:D

Homme on mu esimene vaba laupäev alates 10.novembrist (kui puhkuse oma mitte arvestada)! Mille puhul ma kasutan ainukest võimalust, et näha, mida Milk Market endast tegelikult kujutab:)

Kommentaare ei ole: