laupäev, aprill 05, 2008

lühikokkuvõte

Õli ei ole ja ei tule ka. Enam pole mõtet nagu.

Ümbrik leiti täna hommikul diivanilt vedelemast. Osa ajast, mil ta seal vedeles, oli pood avatud. Mina ei saa ikka muud, kui ainult muiata kogu selle situatsiooni üle:P Muide, minuga ei vaevutud isegi pahandama tulla ;)

Nancy's on sissesaamise piir 21. Bye-bye, Helene.

Dublin on paras segapundar, vähemalt kaardilt vaadates. Aga seal on ka Grand Canal ;) Ja ma vihkan majutuskohtade otsimist! Miks tuleb ikka täiesti sobimatuid asju ette, kui ma täidan kõik kriteeriumikastikesed ilusti ära (et ei taha 10 kilti linnast väljas jms)??! Võimatu on sellise info laadungi seest midagi normaalset üldse leida.

Keegi võiks mulle meelde tuletada, et ma homme töölt mingi kohviubade kasti pätsaks.

Mul tuli ilge tahtmine raamatuid osta.. Juba lennujaamas oleks ostnud, aga õnneks polnud mul siis õige valuuta ühikuid kaasas. Ja nüüd ma ei mäleta, mis need täpselt olid, mis ma osta tahtsin..

Huvitav, millal ma modemi tagasi andma pean..

Kommentaare ei ole: