esmaspäev, aprill 21, 2008

Olen viimasel ajal jooksus. Läbitud on Killarney, Inishmore ja Dublin. Dublinis oli päris tore. Eriti seltskond ja paar kohta;) Kesklinn tundus suht pisike.
Mul on tekkinud unehäired - ma ei saa hommikuti kauem kui kaheksani magatud (aga tavaliselt plõksavad silmad 6 milegagi lahti), isegi kui ei pea vara ärkama ja kuhugi tormama. Ametlikud asjad on kõik ripakil ja ootavad, et inimesed, kes oma tööga õideks ajaks hakkama ei saanud, selle nüüdki ometi ära teeksid. Aga olen arvestanud, et ei saagi mõnda asja enne tulekut korda ajada. Ja needki, mida saan, peavad ootama, kuni mina Cork-Kinsale-Blarney(-Cobh) reisilt tagasi olen jõudnud.

Enne kolmapäeva siia vaevalt midagi tekib. Ja kirjadele vastamisega on sama lugu.. Andestust.

3 kommentaari:

CM ütles ...

Urr, nii vahva! Vaat, et kunagi pilte näitad!

Võib-olla su ärkamine on seotud lihtsalt sellega, et päike tuleb välja. Ja tead, kui sul seal vähegi aega on (bussi peal jõnksudes nt), siis õpi eksamiteks, sest mina ei tea, kuidas ma eelmisel ajal leidsin motivatsiooni nii ilusate ilmadega õppimiseks. Rohi on roheline, Pirogov on lapsi täis, päike on olemas. See nädal ma pean enda tervist veel hoidma, järgmisel nädalal enam mitte :)

Bonne journée!
(kirjastan oma kommentaari)

CM ütles ...

Reostan jälle.

Tead, tulevikus on tore elada, sest järgmisel nädalal samal ajal oled sa juba siin! Mul on sulle nii palju rääkida, kas või seda, et füüsika-Siim oli telekas, ja ma kõndisin oma tavapärase retsepti järgi vanast koolist mööda ning torisesin natukene, sest see uus staadion on täis erinevaid võimalusi. Ma tundsin end nii vanana.

Vanemuise tn nägin P.B-d. Ta ilmselt ei mäleta mind enam, kuid ma natukene loodan, et ta ikkagi mäletab, sest sellistele inimesele oleks tore meelde jääda. Äkki paneb luuletusse veel, kuigi seda kindlasti ei juhtu. Võiks ju.

Küüni tn kõndides mõtlesin, et küll on palju inimesi hommikutunni kohta, nagu me alati mõtlesime, kui koolist tulime.

Ja tore on olla väike mutrike, mis paneb midagi liikuma. Ma oletan, et sa juba said uue meili Tähtsatelt Isikutelt, sest ma meilisin neile, siis helistasin neile ja lõpuks nad said midagi liikuma.

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.