kolmapäev, aprill 09, 2008

time to move on

Täna oli mu viimane tööpäev! Ainult lõunaaeg 12-4ni. Millest kokkuvõttes umbes tund aega oli elektrikakestus ka! :P Pool tundi oli täitsa pime, terve tänavablokk. Üle tee oli elekter olemas. Ja siis pool tundi käis elekter iga paari minuti tagant ära ja tuli jälle tagasi. Tööta sa siis niimoodi, kui kohvimasinad-külmkapid jms, arvutid ja telefonid ei tööta, liftid ka mitte. Ja inimestele tuleb öelda, et iga hetk võib elekter jälle ära minna, nii et ma ei tea, kas teil on väga mõtet üldse maha istuda:P Aga noh, lõbus oli. Kogu staff võttis korraga lõunapausi ja üritas küünlavalguses kogu deli-kraami hävitada, sest noh, külmkapp ju ei tööta ja söök läheb halvaks:P

Kui mul oli veel 6 minutit tööaja lõpuni jäänud, vaatasin iga 20 sekundi tagant kella ja valmistasin endale "viimse söömaaja" - strawberry cheesecake & latte. Ja kuna kahele inimesele nagunii tegevust ei olnud, siis sain lausa paar mintsa varem lõpetada ja oi, mis tempoga ma siis trepist alla jooksin.. Hea, et keegi ette ei jäänud:D Kui ma seal oma magustoitu nautisin, Duffy parasjagu "...I'm leaving you for the last time..." taustaks laulmas, tuli Ciara Imasa kotikesega - nad tegid mulle kingituse:)
Kaardi sisse olid igasugused inimesed (kellest mõnega ma pikemat juttu kui "täna on tomatisupp" pole ajanud) siis midagi kirjutanud, a la "Et sul hästi läheks". Kena. Naljakas :P Ma just eriti ei oodanud sellist asja-ei tulnud nagu ette, et enne mind minejad lahkumiskingitusi oleks saanud.. Aga eks ma olin vist esimene inimene, kes oma soovil ära otsustas minna ja nendega siiski head suhted säilitas. Khmm :P
Ash'iga vahetasime meiliaadresse. Talle meeldis see lõhn, mis mulle kingiti. Soovitasin tal ka tulema tulla, saab endale ka;)

Ja siis mu kõrvallauda istus üks püsiklient, ~55 naine, kes alati ainult kannutäie teed tellib. Küll ta oli alles kurb, et ma ära lähen:P Ja imestunud, et mitte "tagasi Poolasse", kuigi olen talle vähemalt neljal korral Eesti ja Poola erinevust seletada püüdnud:P Ja et Eesti on tegelt umbes 3 tunni kaugusel, mitte teiselpool Venemaad:P

Veits varem sattusin ühe teise põhimõtteliselt samasse kategooriasse käiva, kuid mittepüsikliendiga vestlema. Tuli välja, et ma olla teine eestlane, keda ta "tunneb" (tema jaoks ei käinud eestlased aga üldsegi poolakate ja leedukatega ühte patta). Ta ütles, et George'i (mis otse meie kohal, st teisel korrusel asub) restoranis pidavat mingi väga handsome eestlane töötama. Ta olla seal tihe külaline, teadis täpselt tolle eestlase tööaegu isegi:P


Kusjuures, olin mingil pimedusjärgsel vaikusehetkel kassa kõrvalt ühe hea vormistusega ja korralikus inglise keeles CV leidnud (vahelduseks igasugustele pakistani ja slovakkia inimeste omadele, mida meil oma 30 tükki kausta vahel). See kuulus ühele rootsi tüdrukule, kes oli varem mitmetes restoranides ja söögikohtades töötanud! Ma vaatasin kohe, et oh, selle ma võtaks küll enda asemele:D Ja kui mina oma kooki õgisin, tegi Nessa temaga intervjuud. Minu üllatuseks nägi Linda väga normaalne (minu, mitte siinsete kriteeriumite järgi;P) välja - meikimata, igapäevastes tavalistes riietes, skandinaaviapäraselt loomulikud blondid juuksed hobusesabas. Nad pidavat tal proovida laskma. Kena.

Huvitav, kas ma homme saan ometi kord kauem kui kuueni magatud... Ja homme plaanin üldse lösutamispäeva teha. Igasuguseid maakaarte ja turistiraamatuid lapata. Ussisõnu lugeda. Kasti teist korda ära pakkida. Ja kui ilus ilm on, teeks mingi tiiru veel läbikäimata äärelinna rajoonidesse. Fotodega peaks ka midagi ette võtma..

Vajan süsteemi. Siinmaal saadakse see saatest "Not enough hours" :P
Point on selles, et tuleb õigetpidi mõelda. "I would like to do this but I'm not sure if I'm good enough" digimuutub "I'm not sure if I'm good enough but I'd like to give it a go." Märkad erinevust? Miskipärast tuleb mulle ikka meelde, kuidas ma kuuendas klassis inglise keele tunni jaoks neid if-lauseid endale selgeks üritasin teha, ja siis kui töös oli lause teistpidi kui õpitud näites, pidin ma selle mõttes samapidiseks pöörama, et vigu ei teeks. He will sing if you ask him;)

Bye now.

Kommentaare ei ole: