reede, aprill 04, 2008

ups

Hommikul helistasin unise peaga õlimeestele, et mis värk on. Tuli välja, et väike veoauto olevat katki olnud ja et hommikul tulevad. Ma ei tea, kas asi oli minu unises peas või tema jurases jutus, aga seekord ei saanud ma üldse aru, mis ta rääkis. Korduvalt üle küsides sain lõpuks selgeks, et see hommik tähendab homset. Ja rõhutasin, et nad enne 11 tuleksid! Sest pole mul aega päev otsa nende järel passida! Imelik süsteem ikka. Kui helistad esmaspäeval ja öeldakse, et tulevad T/K ja (või vähemalt) helistavad, siis reaalsuses ei tasu enne reedet loota. Ja poole ootamise pealt tekib juba tunne, et kas ikka on vaja, sest ilm läks korraks ilusaks.

Tööl polnud midagi erilist, nagu ikka. Paar tükki küsisid imestunult (või noh, lihtsalt natuke emotsionaalsemalt kui "ahah ok"), et oh, lähedki ära või. Aga kui lõpetasin, siis tahtsin ümbriku L.'le anda, aga teda ei paistnud. Barry(meeldetuletuseks: ta on L. parim sõber, kes töötab vajadusel nii bistroos kui köögis) tuli teel vastu ja küsisin, et kuspool L. olla võiks. Ta ütles, et siinsamas kõrval kabiinis vahetab riideid. Ma siis andsin ümbriku talle ja ütlesin, et andku edasi. Ok. Mina sain ära minna.
Ja siis mingi tunni aja pärast, kui ma oma jalutuskäiguga(ilm oli tõesti soe ja veel oli täitsa valge, nii et läksin äärelinna kaema) linnast välja jõudmas, helises telefon. Õigemini alguses tuli mingi kõneteade, millele mu telefon ei lase kuidagi reageerida. Paarikümne minuti pärast helises korralikult ja võtsin vastu ka. Teine manager oli. Küsis, et ega ma ei tea, kus see ümbrik olla võiks. Heh:P Huvitav, mis Barry sellega siis tegi....
Neil võis päris lõbus seda taga otsida olla:) Ja teades, et ma nagunii varsti lahkun, siis võisid nad vabalt ka arvata, et nonii, nüüd võttis reisirahaks, enam me seda plikat ei näe. Aga suva sellest. Loodetavasti leiti see ümbrik lõpuks ikka üles.

Kui tiirult lõpuks tagasi jõudsin, oli Dunnes veel avatud. Ma mõtlesin, et ta pannakse iga päev 8 kinni, nii et poole kümne paiku ei tasu midagi loota. Aga näed siis.
Mul on tunne, et banaanid on apelsinid konkurentsist välja trüginud. Laisa inimese söök ju;) Kas võib öelda, et ma olen ahvistunud, kui päevas nii umbes 4 banaani ära õgin? Ja noh, mis konkurentsist saab juttu olla, kui ma pole mitu kuud ühtki apelsini söönud..

Kommentaare ei ole: