teisipäev, aprill 08, 2008

Ebatähtsad uudised:

Ma sain kasti:) Õigemini võtsin. Teipisin seda siis pool tundi ja täitsin asjadega, mida ma enam siin olles nagunii ei kasuta. Täpselt mahtus kõik ära. Või noh, ainult natuke jäi puudu:P Kujutan ette, kuidas ma selle täidetud kastiga postkontori poole siban... :S Kaalust pole mul praegu aimugi:)

Kuna täna oli tööl hiirvaikus ja ma olin alates poole kolmest üksi kuni sulgemiseni, siis sain õige cappuccino tegemist harjutada(ilusa mustriga ja puha:)), tavaliselt pole ju kunagi aega. Ma ei tea, kas tuli liiga lahja või oli mul täna midagi viga, aga ma jõin selle ära ka:) Täitsa hea oli. Ja kõhus ei hakanud ka keerama! Nüüd lürbin siin kaasa tehtud latte't, millele tilga Vana Tallinna kreemlikööri sisse törtsasin.. nagu Bailey's coffee. Kes teab, minust võib veel kohvijooja saada;) Eestisse jõudes muretsen endale õige espressokannu (sest noh, masinad on ikka retsi hinnaga..), ja piimavahustaja on ka olemas, nii et siis teeme kohviõhtuid:D Või noh, vähemalt kunagi, kui mul kollase külmkapiga katusekorter on..

Kui ma suure hurraaga oma toas kasti pakkisin, tuli üks naabermaja Sarah tuttav/kolleeg meie tühja tuba üle kaema. Tema maja olevat kas eile või üleeile maha põlenud, nagu ma pärast Adeline'ilt kuulsin. Minu pooleminutilise suhtluse põhjal (ühel jalal läbi 10 sentimeetrise prao vesteldes..) tundus korralik ja vaikne inimene. Prantslane (Vincent), pidavat armastama söögi tegemist(prantslane ju!:P), ei suitseta.. Mis siis veel tahta?!:P Ideaalmees ju ;) Aga eks täpsemad kommentaarid tulevad, kui ma temaga rohkem kui kaks lauset vahetanud olen.

Ühe raamatu sain läbi. Ühe filmi vaadatud. Päris lootusetuse tunnet ei ole:)

Peaks välja arvutama, mitu vaba päeva mul täpselt jääb ja mis kohtades ma tahan ära käia. Et kui palju aega igale kohale jääb või vaja läheb ja millal tahan veel Limerickis olla (paar kultuuriüritust või kokkusaamist mõne inimesega). Sest tegelt on ju kohe varsti 27.aprill! :S

Kommentaare ei ole: