laupäev, aprill 12, 2008

Turul käidud:) Turg nagu turg ikka - värvilistest puuviljadest ja auravast supist omaküpsetatud leibadeni, Nice'i botastest koledate kitliteni:P Mulle meeldib selle turu paigutus - kaupmehed on oma kohad sisse võtnud kaheksanurkse(või äkki 6 vms, ma pole üle lugenud) halli kivimüüri sees hoovil..


Kuna mul oli eile raamatukogutähtaeg, sii käisin täna rmtkogus ära. Joyce'i "Dubliners" oli tagasi toodud, kogemata jäi silm peale Yoshimoto raamatule "asleep" ja igaks juhuks võtsin Arani saarte kohta ka mingi teejuhi. Ja avastasin, et ma polegi muusikakogust midagi laenutanud. Uurisin siis, mis neil pakkuda on ja võtsin paar plaati rubriigist "iiri".

Kuna rmtk-st tulles oli päike väljas ja kell miski 11-12 paiku, siis istusin Artur's Quay parki maha ja asusin raamatut lugema. Aga üllatus-üllatus, mis siis pooleteise lehekülje järel taevast alla pladisema hakkas!! :S Nii et kobisin võimalikult kiiresti koju teki alla ja tarbin seda, mis raamatukogust sain. See igapäevane märgade jalgade ja riietega väljas tuule käes ja üleüldiselt külmas viibimine on mul lisaks krooniliselt tilkuvale ninale ka aeg-ajalt kaduva hääle tekitanud. Ja juba paar päeva on nägu pidevalt õhetav, kuigi punastamiseks pole nagu põhjust olnud..

Kuidagi sattusin uurima, et mis ma siis koju jõudes tagantjärele ära pean tegema-nägema. Tundub, et hooaeg hakkab läbi saama ja valikus polegi midagi väga meelitavat. NO ei paku hetkel midagi, Vanemuises on ikka suht sama kraam, mis ennegi(ok üksikuid leide võib ka olla), Draamateater on pea kõik välja müünud, Linnateatris on enamus reserveeritud või pahadel kuupäevadel ja nii edasi.. Selle võiks vast üritada piletit saada.

Tuleb välja, et Iirimaa on ainuke riik, kus toimub Lissaboni lepingu vastuvõtmise küsimuses referendum. Kõigis teistes hääletab parlament. Seda ma siin mõtlesin, et mispärast küll mulle tänaval "Vote NO for Lisbon treaty - Ireland deserves better!"-paber pihku pisteti..
Ja aitäh neile, kes otsustasid tema Iirimaale saata! Siin on palju kirkikuid, kus ta "praktiseerida" saaks.. Aga filmi tahan ma nüüd näha.

Ma kadestan rotte! Neil on parem mälu kui minul:(

Ja oh mis probleemid mõnedel küll on... :P

Kommentaare ei ole: