neljapäev, aprill 10, 2008

if you

Nagu pea iga päev jooksis tänagi taevast vesi suurema vooluga kui meie dušist (mis ei ole tegelikult mingi vapustav saavutus, onju), nii et välja viitsisin end alles kella viie ajal vedada. Kolasin mööda tänavaid, kus kunagi varem käinud polnud. Tuleb välja, et mõnda kohta saab teist teed pidi ka, kõik tänavad ei olegi tupikud;) Minust kimas mööda huilgav politseiauto. Tunni aja pärast ja hoopis teises kohas nägin pealt kuidas üks kiirustav hall auto kirsipunasele, kes valgusfoori taga oma aega ootas, tagant sisse sõitis. Keegi väga mõlke ei saanud, lihtsalt naeruväärne kobadus. Mina põgenesin sündmuskohalt:)
Kui tagasi kesklinnas olin, nägin matuseid. Mõtlesin, et imelikult hiline (millalgi pärast 8 pm) aeg selleks. Kusjuures, see on juba mitmes kord, kui Iirimaal matuseid näen, aga pulmi pole kordagi juhtunud nägema(või mu mälu blokib lihtsalt?). Samas, igasugustel lühiajalistel viibimistel näiteks Horvaatias ja Inglismaal (võib-olla kuskil veel, aga ei mäleta, ja varem ma ei osanud seda tähele panna) nägin nii pulmi kui matuseid. Ja kas ma Veneetsias ka mitte pulmi ei näinud? Kuigi noh, ma üldse imestan, et mõned inimesed siin siiski abielus on, ma küll oma pulmapäeval lirtsudes ringi ei tahaks sibada. Pealegi polevat siin aasta jooksul ühtegi lühikese varrukaga väljaskäimise ilma olnud, nii et... Ja ainult "toas" peetud pulmad pole ju ikka nagu päris. Aga see selleks.
Kui kodust paari minuti kaugusel olin, vuras undav kiirabiauto mööda.

Lugesin just "krokside" kasulikkusest:P Minu jaoks olid nad siiani lihtsalt vanaldaste turistide "olenpiisavaltnoorneoonrohelistejalatsitejaoks" moeröögatus. Mul oli paar päeva tagasi just tahtmine endale mingid kirju mustriga või ka lihtsalt erksavärvilised kingad muretseda, vahelduseks mustadele ja mustadele ja mustadele ja pruunidele ja mustadele ja mustadele ja mustadele ja valgetele, beežidele ja mustadele, mustadele, mustadele. Ok, tegelt mul küll nii palju jalatseid ei ole. Õnneks:D Ja kõik mustad on piisavalt ribadeks kantud, et nad lähiajal prügikasti lennutada. Siis võib Crocsid asemele võtta:)

Homme lähen Athlone'i. Pidavat kena ajalooline linnake olema. Aga kuna siin on ühistranspordiga nii nagu ikka (loe: nii nagu Eestis või hulleminigi..), siis tulen tagasi viimase bussiga, mis väljub 17.25!

Sattusin kogemata siukesele pildile peale:
Läheb tänase märguse ja eelmise kirjutise lõpunootidega hästi kokku mu meelest.

Kommentaare ei ole: