reede, august 31, 2007

Ma elan praegu põhimõtteliselt kesklinnas. Kodus käin magamas ja söömas. Või noh, magamas..

Eilne esimene film oli "By many names". Kuna see oli inglisekeelne ja ilma subtiitriteta ja minu ees ja vasakul istuvad naabrid magasid ning paremal istuv oli lihtsalt lesivas asendis ja meenutas magajat, siis avastasin korduvalt endagi peanõksakutelt.. Õnneks on indialaste inglise keel ka teiste inimeste jaks arusaamatu ja vahetevahel oli võimalus lugeda inglisekeelseid subtiitreid, mis mind ärkvel hoidsid, nii et kokkuvõttes sain ma filmist siiski üldpildi kätte. Lõpus leidus isegi paar head arusaama:)

Teine film oli "JONESTOWN: THE LIFE AND DEATH". Nagu ma telekavast lugesin, tuleb see jrgmisel nädalal ka etv pealt, aga nüüd on see siis nähtud. Tegelane, kes oli üks neljast karismaatiliste juhist, kellest me Jürka tunnis ka kunagi filmi vaatasime. Usun, et kui ma poleks toda näinud, oleks see film efektsemalt mõjunud, sest praegu oli kõik niigi ette teada. Aga sellegipoolest polnud halb film.

Kolmandana "MAUVAISE FOI". Mulle meeldis. Jätkas usuteemat ja rassismi ka. Huvitav, kas inimeste arusaamad ilust on tõesti nii erinevad, või need inimesed seal filmis lihtsalt valetasid:P

Neljandana "
HONEYMOON TRAVELS PVT LTD". Parem kui too N. Cage'iga film ja eelmise aasta india film. Polnud nii palju laulu-tantsu, kui karta võis. Aga ikkagi tõsiselt totter ja koomiline. Aga vähemalt sai millegi üle naerda:)

Täna ma vist viiesele filmile ei jõua. Kohe jooksen kodust minema...

Kommentaare ei ole: