pühapäev, august 12, 2007

..et inimesed on nii ilusad ja head...

Hehee. Arva ära kust mina just tulin? Hotell Londoni restoranist filmivõtetelt. Või noh, mitte filmi, vaid "Ohtliku lennu" ühe osa. Kuna venna rahvateatri omadele pakuti seda võimalust, aga neist oli enamus kusagil etendusel, siis oli naissoost inimesi veel puudu ja ma siis läksin. Sain seal taustaks istuda, vett juua, juttu ajada ja kaamerameeste tööd jälgida. Päris huvitav oli. Ja kogu see tehniline meeskond ja igasugused asjaosalised jätsid mõnusalt asjaliku ja sõbraliku mulje.
Ja enne äraminekut tuli veel välja, et me saame selle eest palka ka:D Päris mugav on kolme tunni istumise ja lobisemise eest üle poole eilsest Leigo palgast teenida...

Ma märkasin, et unustasin ühe sünnipäeva ära. Kaks päeva ja aasta tagasi kirjutasin ma oma esimese ametliku blogisissekande:)
Ja täna on lausa kaks sünnipäevalist, kellest üks küll kahjuks ei viibi praegu oma kingitusega samal maal, aga jõuab sinna selle kuu lõpus. Ja kes teab, äkki jõuan mina ka!;)

Kommentaare ei ole: