neljapäev, august 16, 2007

jälle

Kurat, ma olen viimasel ajal nii haavatav. See on vist väsimusest. Aga lihtsalt kõik asjad hakkavad jälle vaikselt rappa kiskuma. Mind hakkab juba tüütama, et mind mitte kuhugi ei taheta. Küll ei taheta idaeurooplasi, mõnelpool pole lihtsalt rohkem inimesi vaja, siis ühtedele olen ma jälle liiga noor... Ma hakkan juba tundma, et mul on midagi viga.

Aga vähemalt oli tänane Haapsalus käik kosutav. See lihtsalt on kuidagi rahustav ja hubane linn. Ja ma luban, et kui ma järgmisel aastal sinna lähen ja keegi mulle külla tuleb (kui ma üldse veel kellelgi meeles olen selle aja peale), siis viin külalised Müüriääre kohvikusse. See on tõeliselt mõnus koht. Jaanovits ütleks lakooniliselt: "Hubane" ;) Vaatasin oma tulevase koolimaja ja ühika ka üle - ei midagi erilist, aga ka mitte hirmuäratavat. Ja söömas käies nägin ühest lehest, et nad hakkavad seal remonti ka tegema, nii et ehk selleks ajaks, kui mina sinna jõuan, siis on ilusam:)
Ja kui asjad nii edasi lähevad, siis ma lihtsalt annan teatud inimese vingumisele järele ja lähen täiendava vastuvõtu katsetele ja juba sel aastal Haapsallu. Aga õnneks on vaid mõned päevad aega, nii et ma ehk ei jõua.
Ja Haapsalus ringi käies nägin juba kolme tööpakkumist, mis mulle sobinud oleksid. Sellele ma parem ei mõtle, kas mina neile ka.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ja mina sattusin kuulutuste peale, mis pakkusid tööd Rootsis lapsehoidjale ja see summa, mis nad pakkusid tundus ka hää - 400-450EURi per week (mis tuletab meelde, et mulle tuli üks pakkumine 180EURi KUUS! ja Taanis!). Ning ma mõtlesin kohe, et saadan sullegi need kuulutused edasi, aga kui ma nende peale klikkisin, siis selgus tõsiasi, et - 1. need kuulutused on vanad 2. see leht, kus nad olid, on juba pikemat aega 'under construction'.