teisipäev, august 14, 2007

Eile päeval läksime K.-ga randa juttu ajama ja vilusse istuma, kuna ta oli nädalavahetusel ära kõrbenud ja punane. Korraks astusime ka vette, mis oli oma 24 kraadiga siiski kohutavalt külm. K. rääkis mulle, et ta oli just Harry Potteri viimase osa lugemise lõpetanud, ja oli sellest suht vaimustuses. Mina, kes ma pole ühkti osa kättegi võtnud, sain nii mõndagi teada ja otsustasin, et kui ma saan endale need kaks Inglismaa last, siis võtan kõik Potterid kaasa (või muretsen sealt) ja üritan läbi lugeda. Sest üks idee (mingi mõttesõela värk) tundus mulle täitsa geniaalsena.

Õhtul jätkasin viimaste päevade kõige aeganõudvama tegevusega - kohvikus jutustamisega!:)
Sai kahele inimesele veel Dubrovniku punaseid katuseid näidatud ja ploomimahlast tehtud jäätisekokteili joodud.

Täitsa kummaline..Nimelt kõik, kes nüüd kohe-kohe Eestist lahkuvad, teevad seda paaritul kuupäeval: 17., 19., 21., 21., ... Ainult mina loodan 26. minna. Kuigi tegelikult peaksin ma vist selleks ajaks kohal olema, nii et ära tuleks äkki 25. sõita ;)

Homme saab Haapsallu:)
Emme avastas hommikul lehest, et TLÜ'l on täiendav vastuvõtt, mida ma pole veel jõudnud maha magada, ja hakkas surkima, et äkki ma lähen ikka sel aastal veel. Kui ma nagunii Inglismaale ka ei saa ja... Oh, tuleks ometi see meil nüüd sealt, siis oleks selge vähemalt, kas ma pean jälle uut kohta otsima hakkama, või lihtsalt keele- ja suhtluskursustele minema.

Kommentaare ei ole: