neljapäev, august 30, 2007

sama nagu eile, aga 5 asemel 4

Ma räägin ainult filmidest täna, muud asjad lähevad nagunii suht sohu praegusel ajal.

1. "Last supper" - hea. Teema, millele ma varemgi mõelnud olen. Aga ma pole ikka suutnud välja mõelda, mis toitu mina telliksin, teades, et see jääb mu viimaseks söömaajaks enne hukkamist (ja pärast ju nagu enam ei saa..). Mõjuv. Ja oleks ehk võinud veelgi sügavamale sukelduda. Kuna IMDBs seda fili üleval ei olnudki, siis saab natuke teada siit ja sealt.

2. "Knocking" jäi minu jaoks pinnapealseks ja suhteliselt igavaks. Ei tekitanud mingeid suuri emotsioone ega andnud teadmisi juurde. Küsimuste vooru ma kuulama ei viitsinud jääda. Läksin parem raekoja platsi valmis, et saaks omale koha valida, šokolaadi süüa ja raamatut lugeda. Keegi pakkus veel küpsist ka, see oli armas:)

3. "Elsa & Fred" mulle jällegi meeldis. Tean, et mõned inimesed ei kannata sellist vanainimeselikku "kohmitsemist" ja aeglust, aga mulle tuletab see midagi meelde. Film oli siiras ja loogiline, suht kindlapealeminek, aga siiski päris armas.

4. Külma trotsides jäin ka viimast filmi vaatama. Kuigi poleks pidanud. "Wild at heart" teenis minult numbri, mida polnud ma "raatsinud" veel ühelegi teisele sel festivalil jagada. Kui oleks madalamaid numbreid saanud anda, oleksin seda teinud. Kohutavad näitlejatööd ja kohutavad näitlejad, nõme (käitumis-, soengu- ja riietumis)stiil, nõme rääkimismaneer kõigil tegelastel, halb kvaliteet, palju müra, sisutühi. Njah, ainuke pluss oli see, et all olid lisaks eestikeelsetele subtiitritele ka soome- ja rootsikeelsed. Men fan, gosse, det var ett mycket hemskt film! Ma pole just kindel, et see lause nüüd korrektne ka on, aga jah, jube see oli. Ja kell liikus seekord piinavalt aeglaselt edasi, kuigi usutavasti oli täna soojem ilm kui eile ja minul paksem polsterdus ümber. Hetkeks tundsin end küll suht masohhistina, aga koju jõudes aitasid meega küpsised ja tass teed sellest üle saada:) Nädala lõpuks on mu põlved arvatavasti just sellised nagu nad oleksid otselennul Eestist näiteks Argentiinasse, aga kuna siit otselende nagunii ei lähe, siis ei saa ma seda õnneks niipea teada, kui üldse kunagi..

Kommentaare ei ole: