esmaspäev, august 06, 2007

todo

Tervis on nüüd vist normaliseerunud. Terve reede magasin maha. Ja laupäeval ärkasin varakult ning ei jäänud õhtul kuidagi magama, mis näitab, et und polnud nii palju vaja. Kuigi silmi sai kurnatud päris korralikult.
Järelhüüdena I.Bergmanile lugesin tema "Stseenid ühest abielust" läbi. Miskipärast on alati nii, et suured kirja-, filmi-, teatri- ja muud mehed surevad ära enne, kui mina olen nende kunstiga rohkem kui teretuttavaks saanud. Jama lugu.

Sain Leigole tööle. Täiesti vastu igasuguseid tõekspidamisi helistasin mina ise neile tagasi, kuigi nad olid lubanud mulle helistada. Kurat, kuidas mulle ei meeldi, kui inimesed oma lubadustest kinni ei pea! (Sorry, kui ma ise ka ei pea, aga minu puhul on vabanduseks vigane mälu!) Ja nii ma siis helistasingi reedel, sest nad pidid 2.augustil helistama. Ja siis öeldi, et nad vaatavad homme (L) oma listid üle ja helistavad tagasi. Ei helistanud loomulikult. Ja siis ma helistasin täna. Polnud mingit probleemi! Koht olemas nagu naksti. Aga jube pingutus on sundida end tegema midagi vastumeelset, millest sõltub ka natuke edasine.

Homsest neljapäevani olen maal. Võtan oma kalli kaasa Hr. Ootannetiühendust kaasa ja vaatan, kas Sangaste juures on see lubatud tasuta wifi. Ja hunniku raamatuid võtan ka. Ja cd, mille Annale teha lubasin.

Loodetavasti jõuan millalgi ka "Science of Sleep"'ile järele tuldud. Aga ma ei tea, mis kuupäevadel selle omanik Sverige pinnal viibib ja millal tagasi on. Ja Anna Ameerika tuleks ka kohale transportida:)

Vat nii. Rohkem polegi teha vaja.

Kommentaare ei ole: