kolmapäev, aprill 04, 2007

Dear Sir/Madam

Pole nagu mitu päeva kirjutanud ja mõtlesin, et peaks midagigi järjepidevuse säilitamiseks kirjutama. Ausalt öeldes ma ei tea isegi, miks ma pole kirjutanud, sest eriti busy ma just olnud ei ole (kuigi oleks võinud olla, poleks ehk nii palju tegemata töid). Aga väsinud olen küll. Tavaliselt jõuan ma teisipäeviti pärast trenni ikka midagi äragi teha veel, eile aga vajusin ainult teleka ette. OPi jõudsin ära vaadata, aga "Äideistä parhain" (mis ei olnud üldse võimatult igav tegelikult) tõi mulle nii une silma, et ligi pool filmist möödus uinakute saatel või poole silmaga vaadates. Aga sellegipoolest sai natuke rootsi keele lainele. Aga ma olen ikka nii kade, kui inimesed nii mitut keelt nii hästi oskavad, et neid tõlkida! (Oh, mitu "niid" sellesse lausesse mahtus..)
Teine mittekirjutamise põhjus võib olla see, et mul lihtsalt ei ole midagi kirjutada. Nii sellepärast, et olen lihtsalt tühjaks kirjutatud(just nimelt -tatud, sest see pole üldjuhul vabatahtlik), kui ka sellepärast, et midagi eriti kirjutamisväärset toimunud oleks. Jube hea ajastus küll tühjakskirjutamisel.. Homme peaks 80 minuti jooksul nii kirja kui essee valmis saama. Ja seda veel inglise keeles ka. Ma juba tunnen süümekaid, et ma pole veel (mitte et ma eriti loodaksin, et mõne aja pärast alustan) neid papreid üles otsinudki, kus igasugused reeglid jms kirjas on. Selle asemel ligunesin ma hoopis poolunes mõeldes vannis. Ja praegu vaatasin üle tüki aja muusikavideosid. See Mika on täitsa muhe jah:) Prantslaslik. Kuigi tas on vist küll pea kõigist muudest rahvustest killukesi, aga ju pikaajaline elukoht mõjutab ka parasjagu, nagu siit näha võib. Ja see video oli minu üllatuseks väga lihtsa lahendusega, aga jättis efektse ja mõnusa mulje. Aga metroovõtetega video oli ka mahedates toonides ja stiilne, kuigi lugu oli natuke liiga taustamuusika. Aga ega muuks polegi ju aega.

Kas ma võin inka essee ka nii lõpetada nagu meie tänane füüsika ettekanne lõppes? Mis ta nüüd oligi.. "Ongi kõik! :) "? Noh, anyway, ma tahan nüüd magada.

Yours faithfully,
Suule

(Kas selline lõpp käib üldsegi kokku selle algusega? Näääh, sitta kah..)

Kommentaare ei ole: