esmaspäev, aprill 23, 2007

palju jura

Täna on esmaspäev, eksole? Ma siis kirjutan niisama igaks juhuks midagi, et paus üle nädala ei veniks.
Vahepeal pole midagi erilist juhtunud. Vaatamata sellele, et 9. aprillil pidi meil nagu kool teoreetiliselt otsa saama, peame ikkagi iga päev koolis käima, sest need "konsultatsioonid" on täpselt nagu tavatunnid. Ja Erka personaalkonsultatsioonile ma ei lähe, töövihikut ka ei anna, sest seal pole ühtegi pastakakriipsu.
Jürkale on ikka kõik asjad tegemata. Tahaks näha, mis mu Fi2(või 3?) ja Re3 hinnetest saab. Neljapäeval on mingisugune hinnetekogumine, aga mul pole sealt suurt midagi saada. Kuigi tuleb välja, et mul on isegi mõni II perioodi hinne küsimata.. Kust ma peaks aru saama, millised hinded üldse neljandasse perioodi lähevad, kui Jürka tunde oli täiesti suvaliselt pooleteise perioodi peal laiali näiteks, ja kas need eksamikursused lähevad valikainete alla siis?
Ainuke asi, mille ma suure hädaga reede)või oli see laupäev?) öösel tehtud sain, oli kunsti esse. Aga sellest ma ei räägi enam, sest see on scrapitud ja sellega mällu salvestatud.

Aa, koolivälistest asjadest olen lõpuks ära saatnud kirja Falckile. Vastanud nad ei ole. Ja ega ma ei oskakski omakorda neile midagi vastata, kui nad kirjutaksid. Sest tööle läheks ma alles umbes poole mai pealt. Ja siis suvel vahepeal jälle ei läheks ja sügisel läheks üldse minema, nii et vaevalt nad selliseid tahavad. Meil pole siin ju nagu Taanis, et ütled, et kui mõni hea reisipakkumine tuleb, siis lased jalga, ja selle peale antakse sulle ikka töö!
Sügisese töö ankeedi peaks ära täitma, kui midagi natuke selgemaks läheb.
Passi ankeedi peaks MIGi viima.
21.maiks peaks "Hirveküti" piletid ostma. Kui neid üldse enam on.
Kolmapäeval on see. PÖFFi öökino, mis 00.00 Athena keskuses pidavat hakkama, kavas ei olegi. Kunagi on see. Ja siis see ka. Mul ei jää muidu meelde.

Aga kokkuvõttes on vasti mai keskpaik. Mis tähendab, et on vabadus:) Ainult 8.juunil on üks natuke hirmuäratav asi, milleks ma tõesti tahaks väga korralikult õppida. Ja kui F. mulle tööd annab, siis ma seda ka teen. Kui ei, siis on asi natsa keerulisem ja tülikam.

Kahju, et tänane ilm viitab pigem sügisesele Inglismaale, mitte kevad-suvisele meiemaale..

Kommentaare ei ole: