neljapäev, aprill 05, 2007

eelviimane

Täna oli siis inka proovieksam ära. Jama oli. Ja seda sai juba koolis piisavalt kirutud, nii et next please.

Võtame siis Erka teema käsile. Mis teemast ta selle oma ülikooli astumiste jutu üldse välja arendas, seda ma enam ei mäleta, aga igatahes, jah,..arendas, ja lapselikult laua peal istudes jättis oma jutuga vana(-et esimest korda sisse astudes polnudki riigieksameid ja ta tegi sisseastumiskatsed) ja targa (-et ta sai 10-st 10 punkti:S) mulje. Õigemini mulje, et ta peaks ju ikka päris vana olema, pea poole vanem meist, aga tegelikult mõjub meievanusena. Ja kui ta riigieksamid tegi, siis sai ainult 95 või nii... Aa, vot, sellest tolerantsusest tuli teema. Et ta kirjutas mõlemal korral samal teemal "Tolerantsus enese ja teiste suhtes" või midagi siukest. Ta ütles, et talle näitasid need punktid allakäiku. Njaa...kohutav mandumine küll. Aga ma ei saa aru, kuidas mõni on lihtsalt nii võimatult tark?! Või noh, võimalikult:P Oeh, ma tegelikult ei tahtnudki muud selle kohta öelda, kui ainult väljendada oma ülevoolavat maeiteagimida (imetlust?:P pole nagu päris. üllatust? ega see just üllatus pole, et ta tark on..).

Aa, ja muide, see mõnusalt kohevate põhukuhja-juustega poiss/noormees läks Maximasse:P Ta oleks ju võinud järgmises peatuses maha minna ja siis tagasi kõndida, kas pole?


Loe kokku, mitu korda kõlas sõna "teema".
Homme on vaba reede.
Pühapäeval tuleb Englishwoman Tartusse.
Esmaspäeval on viimane kohustuslik tavaline koolipäev(kuigi nagunii on esmaspäevad meil ju pooltühjad alati).
Järgmise nädala lõpus saab ühe risti kalendrisse teha.
Varsti saab läbi:)

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Täna oli eriline saastapäev ka. Postkastis oli 5 erinevat reklaamilehte (Mammutipäevad, elektroonikapoodide lehed, Novalux, Tiimari) ja Ekspressi vahelt leidsin veel 7 reklaami (Kaubamaja, Rimi, Hyperrimi, Maksimarketi). Terve voodi on saasta alla mattunud. Kõige rohkem ma vihkan aknareklaame, sest need on nii maitsetud. Teised reklaamid vaatan ikka läbi (läpakasoodustusi otsides). Jess noh! Ostan ma jah läpaka superallahindlusega (800kr all).
See selleks.

Sul tuleb päris tore nädalavahetus. Õde räägib Londoni-seiklustest ja sina saad neid kirjandis kasutada (nii et S-i raamatuid polegi vaja). Mina hakkan oma filme vaatama, et inspiratsiooni saada ("Elu on ilus" vaatan ka ära).

Olks, värvilisi mune!

PS! Kui sa surmakuulutusi ei loe, siis ei suregi keegi ära.

Suule ütles ...

Mulle on ka viimasel ajal ropult prahti postkasti tulnud. Enne oli ainult Postimees, nüüd tellis keegi Õhtulehe (lootuses ka mingi kampaania läbi läpakas võita) ja siis mingid erinevad Rimi "kataloogid" ja Konsumi ja igasuguste selliste. Mu meelest on natuke ebareaalne, et mingi 6000ne läpakas võib üldse töötada, nii et nendele elektroonikaasjadele ma eriti tähelepanu ei pööra. (Parem ostan veel Lays'e:P)

Vaata, et sa "Elu on ilus" kirjandis ei maini, eksole:P

Kas täna tuli mune värvida juba? Et nagu suure reede puhul.. No ma ehk esmaspäeval värvin mõne, seniks jätkub veel munalikööri:)