kolmapäev, veebruar 07, 2007

nimi ei riku meest, kui ...

Huvitav, mitu korda ma olen täna mõtlema jäänud ja öelnud "Oeh!"? Tähtajatu vaheaja ootus on juba viimse piirini viidud. Iga väike asi tekitab mul kummalisi obsessioone. Nagu näiteks see nimedevärk täna! Mulle pole siiani meelde tulnud too nimi filosoofia tunnis vaadatud "Sofie maailmast". Mis on Albertole/Albertile vähegi sarnane rahvusvaheline nimi? Arnold, Adolf, Arthur, Alfred, ....? Kõigile võiks o-tähe ka lõppu panna.

Kui juba nimedest rääkida, siis saan ükskord ka üles kirjutada oma kiiksu. Mulle nimelt meeldib nimi Bert ja igasugused sellele sarnased(Berk, Pent, Pärt, Bertil, Pärtel) ja seda sisaldavad (Bertram, Robert) nimed. Ja skandinaavia aktsiendiga veel... :) Nii et, palun, need on reserveeritud;)

Kui ma kunagi raamatu kirjutama peaks (see on naljakoht!), siis on tegelastel vähemalt ilusad nimed. Mitte nagu vene kirjanduses..:S Kas keegi pole siis teinud "M&M"'i ümbertrükki euroopalike nimedega? Mind kipub juba tüütama, et tuleb pidevalt lehekülgi tagasi keerata, saamaks kinnitust, et Ivan Ivanovitš ei ole sama mees, kes Ivan Aleksandrovitš ja nii edasi. Kui ühest rahvusest inimesi on nii palju, kas siis on ikka hea, kui kuuendik neist on Mihhailid, kaheksandik Nikolaid ja üheksandik Sergeid, seitsmendik Tatjanad ja kümnendik Mariad? Ühe nimega inimesi võiks olla üks!:P Või, noh, äärmisel juhul paar tuhat.

Kommentaare ei ole: