neljapäev, veebruar 22, 2007

väss

Kiireloomuline (jeerum, kui tobe sõna:S) teade: Koolibri poodi jäi pärast minu lahkumist veel üks ühiskonnaõpetuse eksamiasjandus ja kolmapäeval tuleb neid juurde.

Lihtsalt kohutav, kui väsitav on kindla sihiga (leida seesama asi, millest eelmises lauses juttu oli) järjest viies raamatupoes käia. Ja siis veel postkaarti valimisele üle poole tunni kulutada. Oleks siis veel, et lõpptulemus on vapustavalt geniaalne!
Mulle hakkab juba veits kahtlane tunduma, et mulle raamatukogust ikka veel raamatuid laenutatakse:P Ma ju koguaeg ainult võtan ja võtan, aga tagasi viimisega on asi natsa kidur.

Kui nüüd kikutohtri juures käigust ka rääkida, siis nüüd saan ma ehk jälle šokolaadi pugida nii, et see kuues hammas valutama ei hakkaks. Ja see tarkus, mida mul üle ajab, saab vist ka välja opereeritud:S Ainuke jama on selles, et lõualuud ei pidavat pärast operatsiooni häste liikuma, nii et enne inka suulist eksamit ei oleks seda vist kõige arukam teha... Nali oli selles, et minu hambaarst saatis mu kesklinna röntgenipilti tegema. Mulle aga jõudis kohale, et saatekiri oli tänaseks, alles Toomemäel (mõni üritas täna jala koju minna:P). Ja siis oli ülimõnus äsja mäest üles roninuna hingeldades uuest mäest üles ronida. Selle nädala trenninorm on juba ületatud:P

Mul on tekkinud halb harjumus vahtida mööda sõitvate autode akendest sisse. Või noh, see harjumus on mul vist juba mõnda aega (kasvõi näiteks see taksojuhtum pärast etendust). Igatahes on lausa hämmastav, et umbes 20 sekundi jooksul Kaubamaja ees bussipeatuses seistes sõitsid mööda mõned eriliste tunnusteta juhid, kolm juhti, kes suitsetasid, kaks, kes rääkisid telefoniga, üks, kes midagi sõi ja üks, kes nokkis nina:P

Kui hea, et homme saab lõpuks ometi magada:) Aga jama, et mu vend on haige ja nii palju siis üksi kodus olemisest...

Kommentaare ei ole: