teisipäev, veebruar 13, 2007

mööda teed

Kuna on arvestustenädal ja meie "tihe" graafik sobib päris hästi, et teha väikesi jalutuskäike värskes õhus, loovutasin oma kuupileti ühele Hüppajale ja käisin mõlemad otsad jalgsi. Teadagi, et külmaga hakkavad jalad automaatselt kiiremini sibama, nii et ma mõtlesin, et teen veel oma rajarekordi, aga tutkit- hoopis nagu lehm libedal jääl. Libeda vastu aitavad ainult kivikesed, aga meil ollakse ju kitsid ja koonerdajad ning üritatakse teid soola ja kaneeliga maitsestada. (Hääküll, on vist jah liiv, aga no tõesti, Gildi tänava nurgal oli isegi kaneeli lõhna tunda! Ja ma ei usu, et see mingi eilsest saiavormi söömisest tekkinud sündroom on.) Njah, igatahes pole praegu kõige sobilikum taevasse vaadates ringi käia.. Muide, tänane Päike nägi kahtlaselt Kuu moodi välja, kuidagi külm ja valge. Nagu lume alla maetud.


Koolist:
  1. Homme me kell 10 kirjanduse arvestusele ei saa, meid tõsteti ümber kella 15 peale(Ära küsi miks!), nii et pärast muusikaajalugu on meil tükk tühja maad.
  2. Ei tea, kas asi on (bioloogia) referaatides/ettekannetes või õpetajas, aga iga korraga läheb küsimuste küsimine järjest õelamaks. Ma kohe üldse ei oota reedet!:S
  3. Kurvid ja trepid(või veel parem kurviga trepid), mis on ustele liiga lähedal, tuleks ära keelata! Ma suutsin täna vähemalt neljal korral ummiku tekitada või uksega pihta saada.
Täna on selle hooaja esimene teisipäev, mil ma trenni ei lähe. Või noh, ma võiks ju isegi minna, aga üksi on nats jama. Ma ei viitsiks sellepärast teise linna otsa kolistada. Ja siis peaks mina ütlema, et me laupäeval võistlustele ei lähe(mis oli mu meelest küll algusest peale selge, aga..). "Ei" tundub nii kuri sõna:( Siia oleks seda message'i softeningi vaja, aga nagu tõestas ka eilne, ei ole ma selles eriti tugev. Samas on veel nõmedam üldse mitte teatada. Aga ma kohe tõesti ei viitsi ainult selle pärast oma teeõhtut loovutada. Egoist.

Kommentaare ei ole: