neljapäev, veebruar 08, 2007

telekast

Oh, vaatan praegu Viasat 8 pealt mingit saadet, kus tehakse tööintervjuusid pulmakorraldaja kohale. Kandidaate on 5, kellest 4 on närvipuntrad naised ja üks muhe geimees. Esimene voor, mida mina nägin, oli 60-sekundiline enesetutvustus. Loomulikult valiksin mina selle järgi oma pulmakorraldajaks Steve'i, kes rääkis sellest, milline ta ise on ja mis talle meeldib, polnud suurest hirmust punaste kõrvalestadega ega tumm/ülevatraja. Ja tal oli pulmakorraldaja kogemus ka - 2 aastat tagasi läks ta kuskil eksootilisel saarel, mille nime ma ei mäleta, mehele ja korraldas oma pulmad ise:) Pealegi oli ta umbes sama sõbraliku ja siira olekuga kui Milko:)

Järgmise ülesande algust ma küll ei näinud, aga nagu ma aru saan, oli neile ette näidatud toa sisustus, see siis laiali lammutatud(riiulid ja nendel olevad esemed, diivanid) ja nad pidid uuesti kõik oma kohale panema. Kui viimased sekundid jooksid ja kähku-kähku apelsinikauss ja vaasid riiulile laoti, raputas üks naisosaleja riiulit, kontrollimaks, kas see püsib püsti ja siis kukkus vaas alla..Aga ta jäeti sisse.

Kolmandas voorus tuli teha pärast pruutpaariga kohtumist 3-minutiline esitlus, mis sisaldaks nii kiriku, peo kui reisi nägemust. Üheõnaga kogu kupatus salvrättidest kleidi ja autoni. Selles voorus visati välja naine, kes vaasi maha kukutas, ja Steve:( Väitega, et tal pole piisavalt organisaatori skilli.

Viimases voorus on kaks naist. Üks ebakindel ja väga närvis, teine isikupäratu ja tuim. Nüüd üritatakse nad vestlusega purki ajada. Vestlus oli vist jube pikk, sest kui see juba tükk aega oli kestnud, öeldi, et veet 20 minutit on jäänud. Nii...nipid: ära vehi liiga palju kätega, ära nooguta liiga tormakalt, ära pane oma juukseid kuidagi nii kinni, et su punased kõrvad välja paistavad ja reedavad su tegelikku närvilisuse astet, ära ütle korduvalt, et sa oled väga enthusiastic ja et see oleks sulle ikka väga fantastic opportunity. Njah, peaks ikka selle videoeksperimendi varsti ära tegema...

five.tv/sellingyouself - juhuks kui kunagi on surfamistuju

Ma ei saa aru, mis kanal see selline on, et ma pole teda varem näinud?:O Ja on see siis rootsi kanal üldse? Vahepeal näitab paremas ülemises nurgas ühte logo, mõne aja pärast teist....kummaline. Ju mingi Viasati värk, ühendatud kanalid jms. Väga imelik, et kõik saated on puhtalt inglise keeles ja reklaamid rootsi omad. Aga kuidagi värskendav, teistsugused reklaamid kui meil;) Juhuks, kui tuleb täielik mälukaotus: see kanal asub mul 11da peal.

Eine õhtu möödus "Tšehhi unelmat" vaadates. (Unelm on tšehhi keeles "sen", muide.) Mulle nii õudselt meeldivad sellised eksperimendid!:D Korralik reklaamkampaania olematule hüpermarketile kutsub kuhugi suvalisele põllule kohale 2000 inimest, et 50 krooni eest kilo loomaliha osta. Ausalt öeldes jäid "petetud" inimesed üllatavalt rahumeelseks. Õnneks oli ka ilus ilm, nii et paljud leidsid, et vähemalt said kodust välja, ja lubasid, et hakkavadki nüüd nädalavahetustel sellel põllul piknikku pidamas käima. Nii et filmitegijatel vedas. Ja kohtusse neid ka ei kaevatud, sest reklaamid "Ärge minge!" ja "Ärge kulutage!" ei lubanud ju iseenesest midagi, nii et pettust nagu polnudki. Kampaania tegemiseks tehti põhjalikku eeltööd: uuriti inimeste käest, miks nad supermarketites käivad, kui palju ja mille peale nad seal aega ja raha kulutavad, igasuguse kaadervärgiga tehti kindlaks, mis nüansid täpselt inimestele reklaami juures silma jäävad. Linnas kleebiti metrooseintele ja bussipeatustesse suured erksavärvilised plakatid, postkastidesse topiti kaupu ja nende hindu tutvustavad lehed - ühesõnaga kõik nagu päris. Ja minu lemmik on see laul:D Pole nagu väga reklaamlaulu maiguga, või mis?
Ja kurat, mulle hakkas tšehhi keel ka jubedasti meeldima:D Ma ei mäleta küll, mis "lubadus" mul täpselt oli ja mis kool (vist kohe Karli silla otsa juures?) too veel oli, aga kes teab;) Ja Prague on ju minu must-visit linn, nii et sinna jõuan ma kindlasti kunagi veel tagasi.

Ühe väikese telekast võõrandunud inimese püüe "normaalmaailma" tagasi tulla:P

Kommentaare ei ole: