reede, veebruar 23, 2007

paha tuju


Oeh, tänane päev oli paha:(

Kuna mind puksiti eile õhtul teise tuppa magama, sest minu tuba oli haigetest pisikuid täis, siis passisin ma veel täitsa öösel arvuti taga.
Hommikul pool kaheksa oli äratus. Ma ütleks, et mobiiltelefoni ei hoita öösel sees, kui ei oodata mingit kindlat kõnet/sõnumit või ei taheta kella vaadata. Ja isegi sellisel juhul ei jäeta seda kuhugi teise tuppa vedelema, eriti kui mina seal toas magama pean! Mõni mees aga pole jätkuvalt sellest aru saanud. Kurat, kuidas mulle ei meeldi lollid! Urrr. Ja see "mõni mees" teeb kodus ainult nelja asja, millest kolm kattuvad imikute tegevusega ja neljas on teleka vahtimine/lindistamine.

Nii et täna olen ma terve päeva torisenud. Mitte et oleks eriti ärkvel või piisavalt adekvaatseid inimesi, kes sellest aru saaks. Aga need, kelle peale ma torisenud olen, on tegelikult kohe ausalt selle ära ka teeninud. Ärgu siis tehku selliseid totrusi! Ja ma nii vihkan, kui mulle delegeeritakse mingeid täiesti tähtsusetuid ülesandeid, mille saaks ise nö jooksu pealt ära teha. Kuradi õpitud abitus! Ja kui ütlen, et nii on nõme teha, siis saan ma õiendada. Ma saan ju aru küll, et kõigil on palju teha ja väsimus ja haigus jms, aga, no ausõna, ärge mängige märtreid - magage välja ja ravige end terveks, mitte ärge elage seda teiste(MINU) peal välja!

Vabandust, aga mul lihtsalt oli vaja seda kusagil välja elada. Niimoodi umbisikuliselt või mittekellelegi on seda kõige parem teha, sest ega ma sinu peale ei ole pahane, nii et keegi ei peaks solvuma ega midagi. Rohkem kui lugemiseks kuluva aja, ei kaota vast midagi, aga ega vist juurde ka midagi ei saa. Ehk ainult teadmise, et kui sina peaksid kunagi nii tegema, siis saan ma ka pahaseks ja ehk sa siis ei tee nii:)
Ausalt öeldes on isegi kahju, et need, kelle peale ma olen pahane, ei loe seda nagunii. (Kui loete, siis see viimane lõik paluks lugemata jätta!) Peaks selle välja printima ja neile padja alla panema. Sest kui ma üritan seda suulisel teel neile selgitada, siis ei peeta seda objektiivseks ja konstruktiivseks kriitikaks, millena see aga mõeldud on.

Ah, nagunii on kõik ju minu süü:(

Kommentaare ei ole: