laupäev, juuli 31, 2010

day off - off day (mitte kumbki, aga mõlemat)

Jehhuu..käisin täna social welfare office'is, kuna pangast soovitati (eksole) lasta neil endale mingi paber saata, et oleks aadressi tõestus olemas. Seal oli mingi selline 'mhhh, kui PPSN on olemas, siis meie kellelegi midagi ei saada ja selliseid asju nagu aadressi tõestamine ei tee' mees, kes oli nähtavasti surmani tüdinud seal istumisest ja ootas kannatamatult tööpäeva lõppu, et pikale bank holiday nädalavahetusele minna.. Nõiaring.

Nii et täiesti mõttetu, et täna ainult kümneni tööl olin. (Kui Natasha tuli ja imestas, et ma seal olen, siis mõtlesin, et kas ma olen segi läinud ja ei pidanudki tegelt täna minema, aga ei, kõik oli õige.) Asju korda ei saanud, magada ei saanud.. Igareedene jalutuskäik jäi planeeritult ära. Aga vähemasti sai postkontoris käidud:) Ja tegin ise väikse tiiru linna peal kui midagi kasti viskama läksin. Päris amusing on ikka seda tüüpilist Irish night life'i vaadata. Siniste jalgadega ja värvipotist läbi käinud kark-kontstel neiud baaride uste taga tossamas või nendest kolmekümnepealistest Hispaania ja Itaalia kooliõpilaste keelelaagrigruppidest pärit pubekad kuskil tänavaposti najal ropsimas (vabandust, kui see nüüd õel oli:P). Ja siis mingid vintis inimesed, kes möödudes teretavad, kui sa oma muigega piisavalt ettevaatlikult ümber ei käi.. Aga siis ka Grafton Streeti saksofonimängija või kitarripunt St Stephen'i juures....:) Aga tolmuimejat pole seal veel näinud.. Ja ma tahaks jubedasti Once'i uuesti näha!! Käivad jutud, et selle tegevus toimub osaliselt Mountjoy Square'il (ja mis mu aadress nüüd oligi??!!!;))
Ahjaa, üksöö (mulle meeldis see olematu sõna lihtsalt:D) vaatasin On the Edge'i ära (no wonder, et mul magamiseks u 4 h jääb, eksole..). Cillian on jätkuvalt äge. Film oli karm. Mitte nagu Pluto. Ühisjooned Inside I'm Dancing'uga: irooniline probleemne aktsendiga meespeategelane ja Iirimaa, täpsemalt Dublin ja selle lähiümbrus. Cillianit võis näiteks Howthis näha.

tARTuffil jääb sel aastal käimata:( Aga äkki jõuan Kilkenny Arts Festivalile, see peaks päris pikalt kestma, nii et on isegi natuke lootust.

Homme ma magan (ometi!) ja B sai kokku lepitud, et teeme kuskil mingi tiiru (et ta päev otsa oma PhD'ga ei jändaks:P) ja õhtul on Charlotte'i ärasaatmispidu. Pühapäeval tuleb Paco!:D Ja esmaspäev on puhkepäev! Bank Holiday= pangad on suletud;) Mitte et nad normaalsetel päevadelgi väga avatud oleks:P

7x24=168-umbkaudu 35=133-sel nädalal ainult 57.25=75.75-5-3=67.75-38=29.75 aga seda ma enam jagada ei oska.. eks mõned kirjutamis-, jutustamis- ja jalutamistunnid jää üle...:)

Häädööd!
S.

Kommentaare ei ole: