kolmapäev, juuli 21, 2010

in this little little world...

Täna jalutas Parnell Streetil part:)

Ja ma lõpetasin töö nii vara, et isegi Aldi oli veel 10 minutit avatud! Ja ossaaa, mis hunniku värske kraamiga ma sealt tagasi saabusin:D But I'm not going to go raw, at least for now.

Naljakas on see kollektiivse ja individualistliku maailma kokkupõrge - mu hiinlasest kolleeg nimelt uurib koguaeg, et ega ma oma ülesannet lõpetama ei hakka, et siis ma saan talle appi minna, ja kui ma koju tahan hakata minema, siis et lõpetame ikka koos ja nii:P Mis tähendaks, et ma peaksin veel pool tundi või tund lisaks oma 13-tunnisele tööpäevale seal kükitama..eem, no thanks:P

Ja naljakas on see võimete piiride kompamine.. Ma ei tea, kas me olemegi lihtsalt üliaeglased ja kobad, või annab N. meile umbes nädala jagu ülesandeid üheks päevaks.. ja siis on tunne, et polegi veel midagi tehtud saanud.

Ja naljakas on see, kuidas eesmärgid (või isegi mitte eesmärgid, plaanid... oletused?) muutuvad alati hoopis teistsuguseks, kui nad esialgu olid. Selle asemel, et kõiksuguste vingete inimestega, keda siin ikka jaguks, igalpool ringi kambata ja niisama tsillida, veedan ma suure enamuse oma ajast ühes ruumis koos kahe inimesega ja peatumatult ringi siblides. Vaikselt hakkab see 'living for the weekends' sündroom tekkima, B'lt hea õppida:P Nädalavahetusel on Festival of World Cultures!;D And everyone is going! Aga te minge siis kõik folkima ikka;)

Muhe, et mu kaks brasiillasest korterinaabrit praegu teises toas omavahel juba pikemat aega inglise keeles räägivad:) Ja läbi avatud akna on sisehoovist kuulda prantsuse keelt.. Eeem....kolin, ei koli, kolin, ei koli....
Charlotte on täna Galways! (Tahan kaaa-tahan kaa!) Seal on praegu kunstifestival... mõni ime, et ta veel tagasi pole jõudnud.

Oeh, tegelt peaks pessu ja tuttu minema. Ma ei suuda vist kunagi harjuda ärkama kell 6! (Normaalsüsteemil poleks ma sel kellaajal veel magamagi jäänud..) Siiani on kõige varasem magamaminekuaeg olnud vist lausa pool üks. Seegi väga pingutatult. Leppisime B'ga kokku, et ta peab mulle helistama, kui ta on 80nene ja muutunud samasuguseks nagu kõik inimesed vanana (i.e. vara üles, vara magama)..

Natti-natti,
S.

Kommentaare ei ole: