esmaspäev, juuli 26, 2010

hate is a strong word

[Njah, on küll, aga mis sest sis ikka. Eile Patricku pargis istudes hakkas üks endine tuletõrjeülem meiega rääkima, väga muhe vana:) Ma ei mäletagi millest jutt käis, aga B teatas igatahes väga kindlameelselt, kuidas ta midagi vihkab.]

Oeh, kuidas ma siinseid pankasid vihkan!! Kas ma rääkisin, kuidas sain reedel varem töölt ära, et ometi kord nende paari tunni jooksul, mil siin üldse pangad avatud on, et uusi kontosid teha (10-12 ja 2-4), aga tegelikkuses aetakse pärast 3.30 järjekord laiali, sest "enam pole aega ju". Ja siis kui jooksuga teises kontoris neist 2 minuti ootamise ustest läbi saanud oled ja järjekorra ära kannatanud, siis selgub, et kui sa ei saagi kunagi saama ühtegi elektriarvet enda nimele, siis ära väga looda, et saad konto avada.. sest PPSN kiri ei kõlba, teise inimese nimega arve, kus aadress peal ja kaasas lisakiri, et ma ka seal elan, samuti ei kõlba.. ja maksuametist (või mis kuradi bürokraatide asutus too oligi) ootan ma juba üle kahe nädala kirja, millega laheneks mitu "kärbest". Aga nali on selline, et kuna mul arvet pole, siis maksti mulle palk tšekiga. Ja täna võtsin pausi, et uuesti pangas ära käia, sest reedel unustasin tšeki suure kiirustamisega tööle:P Ja seekord kui järjekorra ära kannatanud olin ja pausi lõpuni 7 minutit (tagasi tööle jõudmine võtab aega 9 min), tuli välja, et kuna tšekk on pärit tšekiraamatust, mis on välja antus Ennises, Co Clare!! siis pean ma selle rahaks tegemiseks Ennisesse minema! You're joking, right?!! Või kui sul siin pangas konto on, saad selle otse sinna kanda. Hahaaaa!!

Ja tagasi tööle jõudes kukkus telefon kivipõrandale. Jeeei! Lappisin tükid kokku ja nüüd leidsin kodust parooli ka, nii et hakkas isegi tööle.

Ja kurat, kõik on kodus! Tahaksin vaid duši alla minna ja süüa, aga kõik on hõivatud. Ja mind nii kuradi kombel häirib see, kui inimesed lösutavad päev otsa teleka ees ja siis ei suvatse sealt lahkudes isegi diivanikatet, mis praktiliselt käkkis maas on, ka ilusti panna.
Ja see häirib ka, et kui väljakolimiseni on jäänud vähem kui nädal, ja asenduskandidaate pole, ja ma olen korduvalt küsinud, et kas ma äkki võiksin selle kuulutuse paroolid-värgid saada (isegi meili saatsin, millele pole vastust tulnud, kuigi nähtavasti on ta oma meile selle aja jooksul mitu korda vaadata jõudnud), siis seis on ikka sama. Ja see kuulutus on täiesti vigane ja jube! Pole ime, et keegi ei helista.. Urrr... Nähtavasti ei saa inimesed, kel liiga palju vaba aega ja vanemad puhkuse kinni maksavad, mõningate asjade pakilisusest aru.. või sellest, et mul pole kuskilt muud aega võtta kui need paar tundi pärast tööd, et asju ajada.

2 kommentaari:

kollanekaru ütles ...

Tsau Suule, Katrin olen, sain su õelt ka teada, et sul on blogi ja siis mossitan veits, et sa mulle seda ise ei andnud :D
Oeh, su elu tundub ikka täitsa jube (heas mõttes! noh selles et läheb loodetvasti paremaks), ma plaanin ikka veel tulla augustis, piletite ost toimub loodetavasti see nv kui palk ära tuleb, siis tuleb veel loota, et järg nädal saab veel tööd teha kaevamistel siis on millega sinna peale piletite tulla ka (jah, ma tean et olen kohutav reisikomplekteerija, sa pead seda mulle õpetama)
Kallistan!!!

Suule ütles ...

Anna andeks, et ma sulle seda ei andnud:( Ma pole tegelt väga kellelegi seda öelnud, need paar üksikut inimest, kes teavad, on kuskilt rohkem ise välja nuhkinud või olen ma end sisse rääkinud:P
See oleks niiiiii lahe, kui sa päriselt ka tuleksid augustis!:D
Parim reisikomplekteerija on üldiselt Ryanair, kes kolm korda päevas kirju saadab viimasel ajal;)Ega minagi ilma temata kuskile jõuaks arvatavasti. Ja ikka on see 'should i stay or should i go dudududuuuuuududuuuuu..' tunne alati. Eriti selliste pikemaajaliste paigalejäämiste puhul.
Jään sind ootama!:D