neljapäev, juuli 08, 2010

Heihoo,

täna on siin siuke ilm, et läksin välja kui väheke tibutas ja tulin tagasi lirtsuvate kingade ja läbivettinud seelikusabaga. Sobiv riietusevalik ka muidugi:P
Aga muidu..mul pole aimugi, kellele ja mida ma juba kirjutanud/rääkinud olen. Igatahes see eilne intervjuu oli selline suvakas, tööjõuagentuuriga. Aga ega neil väga mingit tööd nagunii pakkuda poleks:P Ja nad tahavad endistelt tööandjatelt reference'e :D ;P

Aga.. täna hommikul saatsin veel mõned cv'd ja ühele tuli maksimaalselt minuti pärast vastus, et kas tahad homme vestlusele ja 2-tunnisele proovipäevale tulla:) Ja ma ei oleks vist tohtinud mingit taustauuringut teha, sest nüüd ma tahan kohutavalt sinna tööle saada...
Kuna neil on seal multifunktsionaalseid inimesi vaja, siis ma kirjutasin kohe ausalt, et seda-toda oskan ja olen varem teinud, aga ega mul maiustuste valmistamise osas küll ametlikku kogemust pole, aga kohutavalt tahaks ja lalalaaa. Ja pärast avastasin, et see kiri sai suht poolikus järgus ära saadetud, mingi "and" vedeles üleliigselt, "me" jäi juurde lisamata, kui lauset muutsin jms. Väääää, oleks kell juba homme 10 am!

Täna jääb vist öine Dublini-tuur siis tegemata, sest muidu peaks nagu mõned tunnid hiljem juba seal kohal olema.
Oh, mul tuli kohe siuke tahtmine hullult kokkama ja küpsetama hakata praegu! Oleks ainult, et see homne on sobiv!

Kommentaare ei ole: