kolmapäev, juuli 28, 2010

täna pole ju 29.. batch 209

Ei ole tore, kui 18 kirja on vastamata... Ja nende hulgas pole ühtegi, mis korteri- või pangajama lahendada aitaks, lihtsalt personaalsed. Paco vastas mulle näiteks:D Ta on Limerickis ja ütles, et peame kindlasti kokku saama:D Ja ma tahan kusagile minna. Ühepäevase tripi teha. Kas just Limericki, aga..:P Cork, Galway või Belfast tõmbavad nagu rohkem. Ja Dingle'il on mul ju siiani käimata.. :(
Ja teatrisse tahaks. Naljakas, et siin puhta samad etendused, mis Eestis käimas/hiljuti käinud. Death of a Salesman'i plaanivad tundmatud CS tegelased grupiga vaatama minna. Aga mul ei ole sinna vist asja, kui algusaeg on 7.30, aga üldjuhul pole ma selleks ajaks veel töö lõpetanudki. Arcadiat pole ma veel näinud, nii et poleks seda võrlusmomenti.. Ei teagi, kas see on hea või halb.

Ja Ryanairil on häid pakkumisi. Äkki peaks mingi pileti ära ostma.. Issakene, kuidas aeg saab lihtsalt nii kiiresti minna?? Kõik on tegemata ja nägemata...

1 kommentaar:

kollanekaru ütles ...

ding-ding
sama palju kirju :D
no laheneks need su pangandused ikka ka nüüd
ja mina toetan sinu tahtmist müüda kolamist!!!