teisipäev, juuli 06, 2010

nugis(est)->marten (eng)->martre(fr)->marta(pt)->...

Meil siin kisub tormile täna.. Akna taga olev tumedaleheline vaher igatahes vinges hüplemishoos.

Aga, kes veel ei näinud, siis meie nugised pole üldse ainukesed omataolised;) Mitte et ma väga lehelugemisega ametis oleks olnud, aga jäi lihtsalt ette, kui netiakna lahti võtsin. Ja see tundus imelik, et järgmine jalgpalli ülekanne pidi ju 7.30 olema (pm of course), aga Postimees näitas kaks tundi hilisemat;P Üks Sami sõber pidi meile tulema, et nad vaatavad koos. Mis sest, et Brasiilia on mängust väljas:P
Oot, olen ma üldse rääkinud, et ma kolisin B. juurest välja ja pole praegu enam couchsurfer, vaid maandusin minut maad ümber nurga aadressile 35 Mountjoy Square:) Ja elan koos Sami(brasiillane), Moa(tuli välja, et ka brasiillane) ja Charlotte'iga (prantslanna). Kõik tunduvad toredad:D (of course, muidu ma poleks ju siia kolinud:P) Meil on kaks magamistuba, poiste ja tüdrukute, vannituba-wc, ja kööginurgaga kollakas elutuba, kus vedelevad malelaud ja kitarr:) Nii et kõik basic on olemas igatahes minu jaoks:) On nii privaatsust kui ka seltskonda.

Täna käisin endale igast voodikraami ostmas ja üksiti jäi tee peale üks poola pood. Mõtlesin, et vaatan, kas seal müüakse rukkijahu, sest kõigis poodides on ainult need laiskade valged self risingud, aga püüa sa poolakeelse paki pealt midagi välja lugeda, kui ühtegi sõna mõnes muus keeles või näiteks keeleoskajat kaasas pole! Ja poemüüja vaatas mind alguses segaduses näoga, siis küsis kust ma pärit olen, mu vastuse peale küsis vene keeles, kas ma vene keelt räägin, ja siis ma vedasin ta oma EI-ga riiuli juurde ja üritasin seletada, et jahu, vaata, selline pruunikam ja puha:P Eks ma pean vist mingisse ökopoodi otsima minema, kui seda tahan, mis Eestis igas tavapoes mitmes variandis müügil;) Aga üllatusena vaatasin meeter eemal tatrapakke ja kolmest keelest kõige alumises oli kirjas Tatratangud. Inglise keelt muide nende kolme keele hulgas polnud, nagu ka mitte ühegi teise sildi peal. Nii et ma kaebaksin selle tarbijakaitsesse või midagi..
Aa, seda ka, et teel osturetkele hakkasin kotist mobiili otsima, et kella vaadata, aga ta kuramus helises just. Ja ma olin parasjagu kahe autotee vahel. Võtsin vastu, aga ega kuulda küll midagi polnud, nii et jooksin siis lihtsalt kähku sellesse poodi, kust omale pärst ilusa täpilise tekikoti ostsin:) Ja helistati ühest kohast, kuhu ma oma CV olin saatnud - ometi keegigi! Ja tuleb välja, et mu korterinaaber käis samas kohas intervjuul, nii et ma ei peagi ise kõiki bussiliine jms välja nuputama hakkama:D Life is so simple! :P

Kommentaare ei ole: