esmaspäev, august 02, 2010

Bank Holiday

Heia!
On esmaspäev ja ma pole tööl!
Laupäeval käisime mägedes. Lihtsalt lambist tuli idee, kui Clontarfis jalutasime ja mäed teispool vett paistsid, nii et võtsime suuna teisele poole ja olime umbes kolme tunniga päral. Jalgsi loomulikult;) Hullud. Mäe otsast oli päris vinge vaade, kogu linn ja suur osa maakonnast paistis ka ära!:) Aga pildile ei jäänud, sest oli suht hall ilm, ja ega linngi väga värviline pole, pealegi oli juba õhtu ka.. Ja tagasi tulime LUASega, nii et nüüd olen kõik ühistranspordivahendid ära proovinud:) Kuna mul oli kaasas see õnnesärgis sündinu, siis jõudsime napikalt veel off license'ist ka läbi, poolteist minutit enne sulgemist, ja jõudsin paaritunnise hilinemisega ka Charlotte'i ärasaatmispeole. Mis oli oodatust ägedam;) Latinorütmid ja Ladina-Ameerika inimesed lisaks prantsuse-hispaania-itaalia päritolu rahvale, mina olin Finnish Spy:P Komplimendiks kuulsin, et olen esimene põhjamaalane, kes tantsides oma päritolu ära ei reeda;D Hommikul prügi välja viima minnes magasid keskid kaks suvalist tagaukse ees, nii et jätsime selle laadungi neile seltsiks:P

Eile tuli Paco Dublinisse!:D Koos oma iirlasest boyfriendi Aidaniga;) Nad ööbisid jube ägedas Alice-in-Wonderland kiiksuga hotellis, kus olid purpurseintel vinged maalid ja fuajees absurdkujuga diivanid:D Filmifestivalile jõudmiseks olime hiljaks jäänud, aga läksime siis lihtsalt dringile ja pärast ühte baari, kus üllatavalt palju mehi oli. Aga mitte selliseid vastikult külgetikkuvaid nagu mõnelpool;D Ma ei tea, mis see küll on, aga Paco on lihtsalt alati nii lahe ja suhtub minusse niiiii hästi:) On väike võimalus, et ma lähen järgmisel nädalavahetusel Limericki külla. Seal on ses Daghdha "tantsukirikus" mingi festival.(jeerum, maailm on ikka nii väike.. Avasin nende kodulehe ja tuleb välja, et 6.augustil on seal Kaspar Ausi (Eesti tantsija, kellega ma kunagi WL's vestlesin) etendus:P) Ja Wicked Chickenist peaks reggaerütme kostma:) Ja uudiseid kuulsin ka: Monika oli hiljuti oma Pakistani või Iraani tüübiga abiellunud! Elavad ikka Limerickis, aga olid nüüd pikka aega tolle vanematel külas käinud ja vist ka pulmad seal pidanud. P ja M ei suhtle enam kuigi tihedalt, aga vähemalt pommuudised on teada..

Ja kui ma siis eile öösel linnast tulema tulin, mõtlesin, et kuna B&M ütlesid, et nad on kodus ja ootavad, siis miks mitte juba oma kaks kompsu kaasa võtta ja alates nüüdsest teises kodus ööbida:D Nii et läksin Mountjoy Sq ja üritasin võimalikuls vaikselt tegutseda, et mitte Charlotte'i üles ajada, kel 5 paiku lend pidi olema.. Korra köögis kohmerdades kirjutasin talle väikse kirjakese, sest olin tegelikult lootnud temaga enne äraminekut veel paar sõna vahetada, aga jõudsn liiga hilja koju. Aga ta oli liiga elevil, et magama jääda, nii et tuli ka kööki, ja saimegi rääkida:D Lahkumised ikka ühendavad inimesi kuidagi...
Kui ma siis lõpuks teise koju jõudsin, istusid poisid kumbki oma arvuti taga nagu arvutinohikud ikka:P B üritab veel kähku nii palju kui võimalik oma PhD'st tehtud saada, et Hiinas võimalikult palju puhkeaega oleks;) Ja M jändab oma Biodanceri programmiga. Aga kuidagimoodi on elutuba alati elu täis:D Päris kummaline saab olema see 10.-15. august, kui B pole veel Hiinast tagasi ja M on juba Tšehhi jõudnud... Peab vist CS rahvale võimalust promoma, kui keegi mulle just külla tulla ei taha;)

Täna kolisin asjad ka sisse, ainult pesu kuivab veel endises kodus (siinse masina kuivati läks katki:P). Ja eks ma pean seal nagunii veel käima, et võtmega korda ajada ja ehk tuleb keegi veel vaatamagi seda tuba vms..

Oeh, kui pikk jutt see oli.
I'll now stop "pulling a Betânia".. ;)

Vi ses!
S.

Kommentaare ei ole: