pühapäev, september 23, 2007

võidab see, kel on surres rohkem asju

Ma ei oskagi kohe midagi rääkida. Seis on muutumatu ja ma pole vahepeal millegi märkimisväärsega hakkama saanud. Värkimismäärsega oleks esimese ropsuga kirjutanud:P

Ükspäev ostsin lõpuks kohvri ära. Olin ligi kümnest poest kõik läbi vaadanud ja siis ühe välja valinud, aga kuna samal päeval ma autoga polnud, siis otsustasin järgmiselpäeval uuesti tagasi minna, mitte jalgsi-bussiga koos selle hiiglasega mööda linna kooserdama hakata. Ja mida selles poes järgmisel päeval ei olnud???! Loomulikult seda kohvrit. Ma nagu mäletaks oma neli aastat vanema teisiku kohvriostust täpselt samasugust hetke.. Aga jah, siis ma mõtlesin, kas võtan teist värvi sama mudeli, (mis iseenesest oligi täpselt samasugune, ainult teist värvi ja seetõttu nägid nurkades olevad tugevdused koledamad välja) või lähen teise poodi, kus kuuldavasti pidi ka seda sorti kohvreid olema ja on lootust õiget värvi saada. Aga ei näinud me sealgi õiget värvi, nii et vedisin juba lohutuseksemplari letti, ja sel ajal kui mina kotist raha otsima asusin nägi emme hoopis teise seina ääres veel üht kohvritelaadungit, mida müüja oli unustanud meile tutvustada. Nii et sain lõpuks selle, mis tahtsin.

Täna sain varajase sünnipäevakingi ka kätte:) Fotoka. Küll ma ikka saan palju asju!:P :D Fotokast pole palju midagi rääkida, eks siis ole näha, mis ta väärt on, kui klõpsutusi kunagi siia üles sättima hakkan.


Today's fortune:
A well-directed imagination is the source of great deeds

Kommentaare ei ole: