neljapäev, september 20, 2007

1+1

Naljakas, et tegelikult võib päev otsa kodus istudes palju rohkem uudiseid saada, kui ringi asjatades. Või ka vanu asju pika aja möödudes esmakordselt uuesti hoopis teises valguses näha. Igatahes siin on kummastki üks esindaja.

Kuna võtsin meilijamade pärast ühe oma väga vana aadressi kasutusele, siis hakkasin uurima saadetud kirjade kausta ja seal oli ikka absoluutset lollust:P Ma olen ikka arvanud, et umbes seitsmendast klassist alates tuli mul mõistus pähe, aga no.... ei ütleks küll. Muidugi osad kirjad olid veel varasemad ka, aga siiski. Seal oli juttu asjadest ja inimestest, mille toimumist ja kelle olemasolu ma ei mäletanudki, nüüd aga tuli meelde, et jah, võis nii olla küll. Igatahes sai kõhu kõveraks naerda:D

Oled sa mõnikord imestanud, miks inimesed näiteks "Supermodellides" nii tohutult kisama pistavad, kui Tyra neile teatab, et nad sõidavad Jaapanisse või Taisse või ...sse? Novot, ma imestasin ikka iga kord, ise samal ajal mõeldes, et jah, see on koht, kus ma isegi kunagi ära käia tahan (õigemini: ma lähen ka kunagi sinna:P). Ühesõnaga, on selliseid kohti, kuhu minemisest ma pole julgenud veel reaalselt unistadagi, aga et kui ma kunagi suureks ja tubliks ja soovitavalt väga rikkaks saan (hahaa, õpetajapalgaga?:P), siis ma käin seal ära. Ja siis tuleb välja, et mõned inimesed käivad sellistes kohtades näiteks aastavahetusi veetmas! Einojah:S Nii et esimene reaktsioon küsimusele, kas ma tahan ka kaasa minna, oli sama nagu supermodellidel. Aga nüüd ma hakkasin mõtlema, et kas meiemaalased lastakse Mehhikosse üldse niisama sisse? Mu meelest võiksid nad karta, et me tahamegi sinna sooja paradiisi jääda... kuigi ma loodan, et see nii pole, sest siis on väikene võimalus veel alles:)


PS! Today's fortune: When winter comes heaven will rain success on you
Kas see võiks tähendada midagi head?:)

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mehhiko osas .. Kui te puhkate seal vähem kui 90 päeva, siis viisat pole tarvis. Kui rohkem, siis küll.

Mind häirib pigem see, et EL piires võib ühel maal elada vaid 3 kuud, siis tuleb mingiks hetkeks mujale 'hüpata', et värk jälle nulli jookseks. Kui nii ei saa, peab elamisloa muretsema :D

Anonüümne ütles ...

http://www.ekspress.ee/viewdoc/9E7595A743D6BEE8C225706600420FC0
Aga loe seda. Rahustuseks :D

Anonüümne ütles ...

Metsa küll, link jäi poolikuks.

Suule ütles ...

Küll on hea, kui on iga kord omast käest võtta keegi, kes teab igasugustele sellistele küsimustele vastuseid. Ei pea ise uurima ega midagi.
Piletihinda paluks ka:P Ja kas Edinburghi lennujaamast saab otse ikka?

(Tegelt sa ei pea loomulikult vastama nendele:))

Suule ütles ...

http://www.ekspress.ee/viewdoc/77835D11C491B367C22571610055E12C

Pole nii hullu midagi:D Ma küll tervet artiklit läbi ei lugenud, aga see, et väikestes kogustes võib narkootikume kaasas olla, peaks mu päästma, kui keegi on midagi mulle kotti susanud ja tahab mind süüdi lavastada.

CM ütles ...

Vaat, see tüüp, kes eelmine aasta koolis käis ja toreda skeemi joonistas, see on seal Mantlipärija saates.

Edinburghist otselendu küll pole.

Suule ütles ...

Ma tean jah seda Mantlipärija asja. Nädal tagasi rääkisin sellest Eeva-Liisale ka:) Aga saade ise jäi mul vaatamata..

Siis on arvatavasti sõit näiteks Frankfurti ja sealt läheb lend otse. Aga seda kaudu saab Eestist ka põhimõtteliselt.