pühapäev, september 30, 2007

nii

Nii, paar päeva jälle möödas. Reedel vaatasin rakoja platsil prantslasi, kes mingit janti etendasid ("Tujud ja tunded" vms), ja nägin üllatusena oma Leigo-paarimeest (või noh tüdrukut), keda pärast Leigot rohkem näinud polnudki :)

Laupäeval käisin Täpel korraks. Timbut üle vaatamas. Aga miskipärast polnud ta küll ainuke tuttav nägu seal... :P Ta tegi sama asja nagu eelmisel aastal, nii et mõni koht oli isegi meeles. See koeraga kõrbes käimise jutt näiteks :)
Aga jah, kaua seal olla ei saanud, sest ärasaatmise/sünnipäevapidu tuli peale. Eks ma siis rääkisin, kuhu ma lähen ja mida tegema. Ja kus ma käisin ja mida tegin, näidates Dubrovniku pilte ja jälle kord tagasi tahtes :(

Aga rääkides sellest, kuhu ma lähen, siis ... ma ladusin eile enamuse kraamist, mis kaasa on vaja võtta, oma toa põrandale, mis oli seejärel kõndimiseks kõlbmatu. Siis võtsin kaalu, millega inimesi kaalutakse ( eeldusel, et ta mõõdab teisi asju ehk veits mööda), ja vaatasin palju mingi hunnik kaaluks. 3+3+5+3+4+3+2 + veel kohver, kus osa kraami sees oli 9 + õe ja enda saapad 2 + need asjad, mida ma veel ei kaalunud ~5 vähemalt ja siis veel käsipagas 8,1 :P Mul tekkis tunne, et lennukisse mind küll ei lasta... :S Kas on mingi reegel ka, et pagas ei tohi kaaluda rohkem kui reisija ise või üle mingi kindla numbri (ma ei mõtle nüüd seda 20 kg, mis tasuta on)?

Ja siis hakkasin ma vaatama, et iirlased pole mulle jälle mitu päeva vastanud, mis arvatavasti tähendab seda, et nad ei saanud mu meili kätte või ei tulnud nende vastus mulle kohale. Jälle. Ja nüüd on mul väike probleem kindlustuse tegemisega, sest see sõltub natuke nagu nende vastusest. Ja ma ütlen, et Kui kindlustus sigatseb! Kui lihtsalt kalkulaatoris proovida, mis summa selline kindlustus, nagu mul vaja oleks, maksma läheks, siis näitab üle tuhande vähem kui siis, kui panga kaudu sisse logida. Väga kaval moodus muidugi.. Oeh. Ma peangi nüüd linna minema. Kindlustusse, raamatupoodi, hambaarstile, apteeki, plaadipoodi ja kuhugi, kust helkureid saada on.. Mida kuradit viia sellistele lastele, kes on šokolaadi vastu allergilised ja ei armasta üldse magusat? Vana Tallinn? :P

2 kommentaari:

CM ütles ...

Ma arvan, et sa ei peakski nii väga toidule siis keskenduma. Uuemad eesti multikad ("Lotte" vms, mis on ka mujal auhindu saanud) on üsna kindla peale minek. Kavatsen ise sellele panustada.

Mingeid muid reegleid nüüd küll pole (minu teada), kui asjad, mida nagunii ei tohi üle viia ja siis see, et ülekilode eest maksad. Riideid ära palju kaasa tassi, jalanõud teevad ka kõvasti raskemaks (kohapeal on ka poed). Mind häirib tegelikult see, et osadel lennuliinidel on tingimus, et võib olla vaid üks käsipagas. St läpaka peab üleüldise käsipagasiga samasse kohta panema.

Suule ütles ...

Heh, ma alles praegu lugesin su kommentaari, aga päeval linnas käies ostsin "Leiutajateküla Lotte" ära:)

Mind häirib ka see, et võib ainult üks käsipagasi element olla. Ma ei tea, kas see on nüüd igalpool niimoodi, aga Londonisse sõites on kindlasti. See on siuke linnukese pärast asi tegelikult, sest kõik teevad nii, et ostavad viimasel hetkel ühe suure kilekoti ja panevad kõik (st käekoti, läpaka ja maeiteamisveel) sinna sisse ja kui sellest tsoonist läbi on, võtavad välja tagasi. Lihtsalt jahmerdamist rohkem, aga tegelikku kasu pole.