teisipäev, september 18, 2007

midagigi

Mina mõtlesin, et probleemid kirjade kohalejõudmisega olid aktuaalsed Romeo&Julia või maailmasõdade ajal, aga tuleb välja, et ei saa tänapäeval palju kindlam olla. Shakespeare'i ajal oli ses mõttes veel kõige kindlam, et kõik toimetati isiklikult käest kätte, mitte ei jäetud kuhugi vedelema.
Pean praegu silmas nii käega katsutavat posti kui ka meili teel liikuvaid kirjutisi. Huvitav, kas on teisigi, kes sidetehnoloogias pettunud, või on asi minus? Sest no mul lähevad kõiksugu asjaajamised, mis nõuavad kellegi teisega kontakteerumist, vett vedama ja enamasti lihtsalt sellepärast, et teine pool ei võta vedu. Nii et kui see tõesti ainult mind puudutab, ei tasugi sellele üldse tähelepanu pöörata.
Käesoleval juhul olin mina juba arvestanud, et enam ei tasu loota ja mul on lihtsalt järjekordselt tegemist inimestega, kellel minu plaanide lörriajamisest ükskõik on. Nüüd tuletati mulle meelde, et mõnel juhul on tõesti põhjuseks see, et teine pool polegi seda kirja saanud. Nimelt on Yahoo ära kaotanud vähemalt kuus kirja. Kolm minu saadetut ja kolm mulle saadetut. Ma süüdistan Yahoo'd sellepärast, et mulle on Hotmaili igasugustelt teistelt aadressidelt meilid kohale tulnud, ainult Yahoo omad tulevad nii kuis tahavad - mõnikord tulevad ilusti, mõnikord poolikult ja mõnikord ei tule üldse kaks nädalat järjest.
Aga praeguseks on asi enam-vähem korras:) Ära sõidan igatahes 4.oktoobril, esialgu ligi kahenädalase peatusega Londonis. Siis praeguste plaanide kohaselt paras jõnks põhjapoole ja päevake Edinburghis ning siis kogu kupatusega Limericki.

Ja Eesti Post pole suutnud kuu ajaga pakki Eestist Londonisse kohale toimetada. Õigemini maksikirja, kui täpne olla. Et ma ka just tolle tšeki ära suutsin kaotada... :S


Ma käisin täna juuksuris. Ei värvinud punaseks ega lõiganud kiilaks ega tulnud ka maani juustega tagasi. Ju sellepärast keegi midagi tähele ei pannudki:P Aga tulevikus on mul plaanis vähemalt üks neist kolmest variandist ära proovida küll, eks näis, kuidas plaanid kevadel kokku sobivad. Aga loodetavasti saab lennukist igatahes minu suur sõber:) Ja loodetavasti on ka mõni teine sõber sel ajal õiges kohas ja tahab mind vastu võtta;)

Kommentaare ei ole: