neljapäev, september 06, 2007

väheke eklektikat

Kui Yahoo ei oleks jamanud, oleks mul piletid ostetud ja võiks asju pakkima hakata. Aga nüüd tuleb paar päeva veel kannatada. Ja ma loodan, et vasakpoolne nunnu (ühelt ammusisestatud pildilt) saab varsti terveks ja haiglast koju:)

Täna hommikul jooksin Tavidisse latte vahetama. Mitte enda jaoks. Lõpuks ei olnud teistel ka vaja. Sellegipoolest polnud tühi käik. Kuna ma pole ammu midagi ostnud, siis sain viimaste päevade totakat tegevusetust ja tühjust tillukese šoppamisega leevendada. Olen saagiga rahul. Oranž värv on mõnusalt ergas sombuse talve jaoks ja "Triiksärk on ilus!" nagu ütleb Orkutis üks community, mille liige minagi olen.
Ülejäänud osa päevast sorisin niisama netis. Kõplasin Orkutis tuttavate ja mittetuttavate pildialbumeid ja vaatasin, milliste kommuunidega nad liitunud on. Ühe inimese nimekirjas oli kartustäratavalt suur osa Sinu (Ü!) "asju". Blogile otsisin ka ilusamat tausta, aga enamus olid ikkagi koledad, üks enam-vähem värk oli kvaliteedilt kohutav ja ainumas ilus ei sobi stiililt mu asukohariigiga kokku.

Huvitav, kas ma olen tõesti mõjutatud sellest oranžist raamatust, mille ma raamatukogule tagasi peaksin viima? Igatahes mõtlesin teha nimekirja asjadest, millega mul "mingi värk" on:
- apelsinid
- kuu
- plätud või kingad vms (üks lihtsalt kingib mulle alati mingi kingamotiiviga asja:P)
- aeg
- aknad
- lilla värv (eriti seelikutel, eriti velvetseelikutel)
- kollane ka (eriti köögimööblil, köögi tapeedil, köögi kardinatel ja laudlinal)
- köök
- ploomimahl
- poetšekid
- sokid (viimase aja värk pole enam igasugused värvilised motiivid, vaid lihtsalt see, et kõik sokid on pidevalt kadunud!)
- vihikud
- lambilülitid
- inimesed, kes jätavad mu ootama ja ei vasta meilidele
- raamatukogu

Oh, vaevaliseks läheb. Kui mingi situatsioon ette tuleb, küll ma siis oskan öelda, aga praegu aitab küll.

Aa, tänasest veel nii palju, et kuna ilm oli ilus ja ma nagunii lösutasin toas pea kogu päeva maha, siis otsustasin mingil hetkel lihtsalt püsti karata ja läksin välja jooksma. Mis sest, et esmaspäev polnud. Ühest küljest mõjus hästi, aga peavalu pole siiani ära läinud. Ühele treenimatule laiskvorstile on isegi pool tunnikest kõige aeglasemat sörki juba liig :( Millegipärast tuleb meelde lausejupp raamatust, kus ülekaaluline ema, ülekaaluline isa ja ülakaaluline laps New Yorgi Mac'i minnes küsivad, kas teisele korrusele saab liftiga..
Ei, ma ei ütle praegu, et see raamat mulle meeldis! Jään selle juurde, et ta mõjus liiga tehtult (lakoonilisus tundus ebaloomulik), aga ma ei vaidle üldse vastu, et seal leidus päris tabavaid tähelepanekuid ja häid ideid, mis jäävad kummalisel kombel isegi minule meelde.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kessee üks inimene on? Mingi Madis või? :D

Suule ütles ...

Ei üldsegi mitte. Ja teeks ehk nimesid nimetamata, või mis sa arvad? Too isik oli naissoost ja vaevalt, et kumbki meist teda tunneb. Võin sulle kunagi personaalsemal viisil ta nime öelda, aga initsiaalid on T.L. Ja ega ma väga põhjalikult ei uurinud ta tausta, nii et võib juhtuda, et talle meeldivad lisaks ühistele lemmikutele ka asjad-inimesed, mis-kes sulle üldse ei meeldi.