teisipäev, september 11, 2007

plöks

Minust on saamas kodueperenaine. Esialgu veel mitte meeleheitel, aga ega sinnanigi ülearu aega jäänud pole. Samas on mõneti mõnus hommikul normaalsel ajal ehk mitte kella peale ärgata ja siis samaaegselt hommikust süüa, filme vaadata ja moosiks õunu koorida. Mõlemas tänases filmis kasutati lauset "You're going to miss your plane!", kuid isik, kellele seda öeldi, ei tundunud sellest just eriti hoolivat. Samuti oli mõlemas seos Prantsusmaaga ja peamised osatäitjad üks mees ja üks naine.

Kõigepealt "Before Sunset", mis jätkas esimese osa meeleolus ja euroopalikult ringi jalutades. Esimene osa meeldis mulle rohkem, aga tüübilt mulle siiski meeldivad sellised filmid:) See laul kummitab mul kindlasti nüüd nädal aega ja paneb aeg-ajalt keerutama.

Siis viskasin läpaka köögilauale ja panin poti tulele.
Ja siis "Science of sleep", mis polnud üldse selline, nagu ma ette kujutasin. Ma olen viimasel ajal rohkem dokumentaalilaadsetega harjunud, nii et lootsin leida midagi, mis põhineb kuidagi aju-uuringutel ja tõesti teadusel, aga tegu oli puhta mängufilmiga. Kui esimeste sekundite järel sellele pihta sain, lootsin, et vähemalt midagi põnevalt segast ja mõtlemautsitavat, aga ei. Kuigi ka mitte just halb film. See meespeaosatäitja on siuke kummaline - ühest küljest nagu jätab hästi toreda mulje ja vist meenutab ka kedagi, teisest aga kuidagi nõmeda. See võiks üldiselt ka filmi iseloomustada.

Kummaline tunne on ülipehme saiakantsukaga sügava poti põhja upitada, et kuuma moosi ära "kraapida"... :) Mina olin pärast igatahes üleni lögane.

Kommentaare ei ole: