kolmapäev, september 26, 2007

täna sain

... kolmveerandtunnise ootamise järel uue pangakaardi kätte. Mõnikord on ikka hea, et õigel ajal tuleb meelde ette mõelda. Muidu oleksin ma detsembrist alates kaarditu ja see pole just kuigi tore, eriti Eestist eemal viibides.

... hambast ilma jäetud. 3 gone, one more to go! Aga seda ehk kunagi kevadel. Või suvel..
Ja nüüd ma tean, mis tunne on inimestel, kellel on üks näopool halvatud. Kummaline, et keel on tömp ja huul poleks nagu minu oma ja lõug väriseb vahepeal - tuimestusega sai vist natuke liialdatud täna:P

... poes käidud! Pärast hambatõmbamist on minu jaoks päris suur saavutus ise jalgsi koju jõuda ja teel ka poest läbi käia, et oma lödidieedi jaoks midagi osta, ja apteegist varsti vajaminevaid valutapjaid osta. Isegi mu vähest tähelepanelikkust polnud suudetud ära tuimestada - tuletasin ühele noorele lapsega paarile meelde, et need Pampersid, mis kassa juurde jäid, on arvatavasti nende omad.. :) Kusjuures ma imestasin, et nad said aru, mis ma ütlesin, sest endal oli küll tunne, et mingi pudikeel tuli välja. Aga ehk nad on harjunud, neil ju väike laps:P

... eile öösel leitud võtmete kohta leiubüroosse kuulutuse üles pandud. Millegipärast läks kohe kaks tükki, aga ma ei viitsinud enam vaadata, kuidas ühest lahti saaks.

Miskipärast tegelen ma rohkem teiste kaotatud ja unustatud asjade märkamise kui endal kohe-kohe vaja minevate tülikate asjade uurimisega. Ma pean nimelt reisikindlustust silmas. Sest töötu ja koolitu nagu ma olen, pole mul pärast seda sünnipäeva enam tervisekindlustustki, ning seekord peaks vist pagasikindlustuse ka tegema, et mitte kogu "varandusest" ilma jääda.

Aga ikkagi on tore mõelda, et ma pääsen siit varsti minema:D Kuigi ega siingi väga paha pole (viidates näiteks eilsele õhtule) ;)

Kommentaare ei ole: