kolmapäev, jaanuar 17, 2007

Väikesed asjad

See peaks küll olema üks lihtsamaid asju maailmas, aga minule oli see suur saavutus. Ma nimelt sain eile esimest korda bussis enda kõrval istuvalt inimeselt mittekurja häälega küsitud, kas ta saaks mu mööda lasta ja tema vastas samuti sõbralikult ja lasi mu ilusti mööda :D

Kui veel bussisõiduga seotud tähelepanekuid mainida, siis need siniste tulukestega raagus puud Emajõe minupoolsel kaldal on ikka täpselt maha viksitud Londonist Thamesi kaldalt. Aga kuna need on praktiliselt ainukesed ilusad talvekaunistused (et mitte öelda jõulu..), siis võib isegi andeks anda. Kas ma seda juttu juba kunagi ei rääkinud?

Miks mulle tundub, et raamatukogus on nii vähe raamatuid? Sellepärast, et on veel palju selliseid omakasupüüdlikke inimesi nagu mina, kes võtavad korraga vähemalt kümme raamatut, mida nad tegelikult ei pruugi lugedagi, ja hoiavad neid enda käes nii kaua kui neli tähtaega on üle lastud! Ainuke vahe on selles, et mina hoian pikka aega enda käes neid raamatuid, mis ma ise tahan lugeda, mitte kooli kohustuslikku kirjandust.. Kuigi ma ei ütle üldse, et kohustusliku kirjanduse hulgas poleks ka häid raamatuid, mida lihtsalt niisama lugeda. Aga inimesed võiksid aru saada, et kui on tähtajaks lugemine, siis on ka teisi kellel sama aja jooksul seda raamatut vaja võib minna! (Ja kes lihtsalt niisama lugejatena hoiavad kohustusliku kirjanduse raamatuid kodus kapi otsas, siis võiks seda teha näiteks suvel. Või mulle piisab ka kui paari kuu pärast:P)
Kui(loodetavasti when, mitte if mõttes kui) ma kunagi kõik "vajalikud" raamatud läbi saan, siis järgmine raamat minu enda listis, mille ma laenutada kavatsen, on "Ploomitüdruk". Mõnikord tasub potsatada pikemasse järjekorda, mille kõrval seisab naistekamaiguline riiul kummaliste pealkirjadega. Huvitav, kas näiteks "Kiivineiu" või "Pirnipreili" on juba olemas või saan mina kunagi nende autor olla? Ma igaks juhuks mainin, et "Apelsinitüdruk" ja "Ploomitüdruk" pole kaugeltki mitte sama seeria või autori raamatud, aga ma tahan "Ploomitüdrukut" (kas plika ei kõlaks mitte paremini kui tüdruk?) lihtsalt sellepärast lugeda, et näha kui erinevad võivad olla analoogsete pealkirjadega raamatud.

Kommentaare ei ole: